Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy jest jakaś możliwość, a jeśli nie to dlaczego, aby zobaczyć listę swoich zwróconych do sprzedawców produktów? Obecnie muszę wchodzić w Kupione, a następnie w Szczegóły aby zobaczyć czy robiłem zwrot danych produktów czy też nie. Nie wszyscy sprzedający zwracają gotówkę od razu i trzeba się o to upominać. Nie mając takiej Listy zwrotów można o niektórych zapomnieć co działa na szkodę kupujących. Na takiej liście powinny być wszystkie zwrócone produkty, a także szczegóły ich zwrotu i płatności.
Nie ma takiej listy. Nie wiem, dlaczego. Pewnie dlatego, aby kupujący nie nadużywali prawa do zwrotu i aby im tego nie ułatwiać.
Powiem Ci z perspektywy kupującego i sprzedawcy. To już by było przegięcie. To ile Ty tego odsyłasz, że nad tym nie panujesz??? Robisz wypożyczalnię ze sprzedawców i tyle.
Gdyby nawet taka funkcja miała być, to już prędzej dla sprzedawców, którzy czasami takich osób jak Ty mają naprawdę dużo i po prostu faktycznie mogą coś przeoczyć. Więc nie zawsze późny zwrot jest złą wolą sprzedawcy. Sam ostatnio przekroczyłem o 1 dzień termin zwrotu pieniędzy, ale tylko dlatego, że wśród innych paczek, które wracają, zawieruszyła się ta 1, która po prostu wyglądała jak nieodebrana z paczkomatu, a nie zwrot. Pomijam fakt,że klientka oddała 4 z 5 kupionych przedmiotów. Zostawiła sobie 1 za 4.5zł, a resztę oddała, no bo przecież potrzebowała SMART....
@konto zamknięte No to przecież masz taką listę - Moja sprzedaż - Zwroty. Jeśli zawsze zwracasz przez Allegro Finance, to wchodząc do zamówienia widzisz ile zapłacono a ile było za całość. Ja zawsze tak sprawdzam. Jeśli zwracasz z konta - jest gorzej. Musisz trzymać pod ręką jakąś tabelkę Excell. Kiedyś tak robiłam, a teraz wszystkie zwroty tylko i wyłącznie przez Allegro robię.
@Gasmin_pl O widzisz, nawet nie wiedziałem, że to jest. Generalnie nie lubię tych zakładek Allegro. Z menadżera sprzedaży nie chciałem nawet korzystać jak był kiedyś na jakiś czas za darmo.
Ja korzystam z programu pocztowego. Tam to sobie układam.
No i niestety, ale sporo zwracam normalnie, a nie przez Allegro finanse.
Teraz zresztą widzę, że to jest tylko lista zgłoszonych zwrotów. Bez sensu, że nie ma przy takim zwrocie od razu adnotacji, że np. wpłata została już zwrócona. Trzeba znów klikać w osobną zakładkę w innym miejscu (zwroty wpłat). W dodatku tam chyba są wszystkie zwroty wpłat, nawet do anulowanych zamówień.
Lipa.
@sk8gp No tak naprawdę aż tyle zwracasz, że możesz się pomylić wśród zwrotów? Przychodzi do głowy tylko jedno - że taka sytuacja może wystąpić gdy kupujący nadużywa Smartem, dokupując coś do 40 zł, a później zwraca część.
Ja dużo kupuję na Allegro, naprawdę dużo. Zdarzają się zwroty (szczególnie jak kupuję buty lub odzież), ale nie na tyle, by móc zapomnieć czy zwrócił mi sprzedawca opłatę czy nie.
@sk8gp "Nie mając takiej Listy zwrotów można o niektórych zapomnieć co działa na szkodę kupujących."
A pomyślałeś o szkodzie sprzedających, o ich straconym czasie i pieniądzach? Powtórzę pytanie po innych, ale ile trzeba robić tych zwrotów, żeby tego nie ogarniać? I po co kupować rzeczy, które i tak się zwraca? Wypożyczalnie to ja pamiętam że kiedyś były, ale kaset video😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
tak , może być za dodatkową opłatą
@sk8gp Aż mnie klawiatura świerzbi, by wpisać Cię na Czarną listę.
@WREDZIA-W1 W tym holenderskim serwisie, do którego przeniosłaś całą swoją sprzedaż jest jakaś czarna lista?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Nie ma, bo tam jest zupełnie niepotrzebna. Klient nie zapłaci, to wypad na zawsze.
@WREDZIA-W1 Czyli chodzi o CL na Allegro, gdzie i tak nic już nie sprzedajesz?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 A dajże mi spokój! Może będę sprzedawać. Nigdy nie mów "NIGDY" i nigdy nie mów "ZAWSZE".
"Korzystanie z naszych Usług odbywa się za opłatą. Prowizja nabywcy wynosi 9% od Ceny zakupu (łącznie z podatkiem VAT, jeśli dotyczy). Zostanie ona dodana do Ceny zakupu."
"Mamy również prawo nałożyć karę finansową w wysokości 1 000 € (1000 euro) za każde naruszenie niniejszych Warunków użytkowania, bez uszczerbku dla naszego prawa do odzyskania rzeczywistych szkód. Przed nałożeniem tej grzywny użytkownik otrzymuje od nas ostrzeżenie. Jednakże, w przypadku poważnego naruszenia, nakładamy grzywnę bez uprzedzenia. Kara wzrośnie o 10% za każde późniejsze naruszenie naszych Warunków użytkowania."
Kupujący muszą się ustawiać w kolejce, żeby skorzystać z tych dobrodziejstw.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 No i widocznie się ustawiają. Nie mierz innych swoją miarą. Idę spać, bo wcześnie rano wyjeżdżam. Bedę na Nakielskiej. Może masz ochotę na spotkanie w niedzielę, po południu? 🙂