anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mail o wznowienie wniosku allegro protect

pawlis123456
#7 Wielbiciel#
Dzień dobry, 
Sprzedawca nie wysłał mi dokumentacji reklamacyjnej i nie mogę ponownie zareklamować towaru u producenta. Sprzedawca nie odesłał szczegółowego oświadczenia warsztatu, które jest potrzebne i nie odpowiada w tym temacie. Prawdopodobnie je zgubił. Pisałem w tej sprawie maila 24 lipca. Sprawa miała zostać wznowiona z allegro protect. 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pawlis123456 poprosiłam o odpowiedź w Twoim zgłoszeniu nr 43182140.  Przepraszam, że tak długo czekasz na informację! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dyskusja, ponowna, ponowna reklamcja czy nadal ta pierwsza jest nierozwiązana?

oznacz moderatorów

pawlis123456
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca nie chciał oddać produktu do ponownej reklamacji i nie załączył wszystkich dokumentów reklamacyjnych do pierwszej reklamacji, która została odrzucona. Postanowiłem sam zająć się ponowna reklamacja u producenta, który chce otrzymać dokumenty reklamacyjne, ale sprzedawca nie chce mi ich oddać i nie mogę zareklamować produktu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pawlis123456 wczoraj otrzymałam odpowiedź, że Doradczyni skontaktowała się z Tobą w złożonym wniosku dotyczącym Allegro Protect. Czy otrzymałeś tę wiadomość? 
Pytania związane z reklamacją i wnioskiem, możesz zadać bezpośrednio w prowadzonej korespondencji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pawlis123456
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem wiadomość. Kilkukrotnie było pisane a sprzedawca olewa temat, dlatego proszę o pomoc allegro.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

od kiedy do zgłoszenia gwarancji potrzebne są informacje z reklamacji? to są dwa osobne świadczenia z dwóch osobnych podmiotów podkreślam osobne i niezwiązane ze sobą i nie mogą się wykluczać na zasadzie nie rozpatrzę ci gwarancji bez dokumentów z reklamacji

oznacz moderatorów

pawlis123456
#7 Wielbiciel#

Chodzi o szczegółowe oświadczenie warsztatu o przedmiocie, który był okazał się wadliwy po zamontowaniu w samochodzie. To oświadczenie nie zostało dołączone do pierwszej reklamacji u producenta i nie sprzedawca nie chce mi go zwrócić, a producent prosi o wszelkie dokumenty które pomogą mu zweryfikować problem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pawlis123456 nie mam dostępu do Twojej korespondencji w ramach wniosku o Allegro Protect, dlatego zadaj tam proszę pytanie, co w takiej sytuacji zrobić. Doradcy będą mogli pokierować Cię dalej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Nie byłeś stroną postępowania sprzedawca warsztat więc z jakiej racji masz dostawać ekspertyzę? To jest tylko jego dobra wola czy ci ją udostępni jak go pozwiesz to mając ekspertyze albo ją w sądzie przedstawi albo wyjdzie że jej nie ma

oznacz moderatorów