Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@pawlis123456 poprosiłam o odpowiedź w Twoim zgłoszeniu nr 43182140. Przepraszam, że tak długo czekasz na informację!
A dyskusja, ponowna, ponowna reklamcja czy nadal ta pierwsza jest nierozwiązana?
Sprzedawca nie chciał oddać produktu do ponownej reklamacji i nie załączył wszystkich dokumentów reklamacyjnych do pierwszej reklamacji, która została odrzucona. Postanowiłem sam zająć się ponowna reklamacja u producenta, który chce otrzymać dokumenty reklamacyjne, ale sprzedawca nie chce mi ich oddać i nie mogę zareklamować produktu.
@pawlis123456 wczoraj otrzymałam odpowiedź, że Doradczyni skontaktowała się z Tobą w złożonym wniosku dotyczącym Allegro Protect. Czy otrzymałeś tę wiadomość?
Pytania związane z reklamacją i wnioskiem, możesz zadać bezpośrednio w prowadzonej korespondencji.
Otrzymałem wiadomość. Kilkukrotnie było pisane a sprzedawca olewa temat, dlatego proszę o pomoc allegro.
od kiedy do zgłoszenia gwarancji potrzebne są informacje z reklamacji? to są dwa osobne świadczenia z dwóch osobnych podmiotów podkreślam osobne i niezwiązane ze sobą i nie mogą się wykluczać na zasadzie nie rozpatrzę ci gwarancji bez dokumentów z reklamacji
Chodzi o szczegółowe oświadczenie warsztatu o przedmiocie, który był okazał się wadliwy po zamontowaniu w samochodzie. To oświadczenie nie zostało dołączone do pierwszej reklamacji u producenta i nie sprzedawca nie chce mi go zwrócić, a producent prosi o wszelkie dokumenty które pomogą mu zweryfikować problem.
@pawlis123456 nie mam dostępu do Twojej korespondencji w ramach wniosku o Allegro Protect, dlatego zadaj tam proszę pytanie, co w takiej sytuacji zrobić. Doradcy będą mogli pokierować Cię dalej.
Nie byłeś stroną postępowania sprzedawca warsztat więc z jakiej racji masz dostawać ekspertyzę? To jest tylko jego dobra wola czy ci ją udostępni jak go pozwiesz to mając ekspertyze albo ją w sądzie przedstawi albo wyjdzie że jej nie ma