Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
mam taką oto sytuację, że kupiłem 2 przedmioty od 1 sprzedającego, gdzie ten sprzedający godzinę po zakupie i zapłacie informuje mnie o niedostępności jednego z tych przedmiotów, rozpoczynając procedurę zwrotu.
pomijam, że się wkurzyłem, że go nie ma, a wystawia, choć nie był najtańszą ofertą na Allegro ale całościowo się opłacał, jednak zepsuł mi tzw. multizakupy/multikoszyk... ale ja nie o tym
dzisiaj dostaję od allegro maila z zapytaniem powodu zwrotu jakiego JA dokonałem, gdzie żadna z odpowiedzi nie pasuje:
Zrezygnowałam/-em z zakupu
Kupiłam/-em przedmiot przez pomyłkę
Przedmiot został uszkodzony w transporcie
Przedmiot wadliwy lub uszkodzony
Przedmiot niezgodny z opisem
no i co powinienem zaznaczyć skoro nic tu nie gra? brakuje opcji, typu przedmiot niedostępny...
ja nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie poza statystycznym, ale jednak fajnie, jakby był porządek 😉
a może jest, tylko sprzedawca po swojej stronie wypełnił swoje formularze tak a nie inaczej (o ile może)
Nie zaznaczaj nic, do sprzedaży nie doszło z winy sprzedawcy i nie należy mu się zwrot 😉
@-M4ciek- Nigdy nie jest tak, że formularze Allegro przewidują wszystkie możliwie sytuacje - wtedy zaznacza się powód najbardziej zbliżony. W przypadku braku towaru zaznacz Przedmiot niezgodny z opisem. Gdyby był zgodny, to byłby dostępny. Ważne, aby powód wskazywał na winę sprzedawcy.
@RED szukasz dziury w całym, a co, ma napisać że odstepuje bez podania przyczyny?
jesli zaznaczysz cos co wskazuje na wine sprzedającego ten nie dostanie zwrotu prowizji co jest nie do konca uczciwe
"prowizja od sprzedaży" jasno wskazuje za co powinna być pobierana opłata
@xyz96 nie czepiam sie celowo
ale Kupujący za pomocą tego formularza tworzy dokument, który może być uznany przez kogoś jako oświadczenie woli i tutaj kłamanie lub przybliżanie się do jakiejś hipotetycznej sytuacji może być niewłaściwe
(ja twierdzę, że to tylko informacja o odesłaniu towaru - wide moje inne posty)
Mam ten sam problem. Kupiłem, zapłaciłem, czekałem, sprzedawca nie wysłał. Wszcząłem dyskusję i zażądałem zwrotu pieniędzy. I też dziś dostałem takiego maila. Brakuje tam opcji "transakcja nie doszła do skutku z winy sprzedawcy".
Zgłosiłem to już do allegro przez czat.
@-M4ciek- zaznacz cokolwiek. Prowizja jest naliczana od faktycznej sprzedaży. Nie ma dla ciebie żadnych konsekwencji niezależnie co wybierzesz. To tylko wydłuża procedurę zwrotu opłaty.
Przedmiot mógł zostać skradziony. Allegro dopuszcza taką możliwość natomiast nie dopuszcza braku towaru.