Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak się skontaktować z allegro, więc piszę tutaj. Cała komunikacja tylko przez reklamacje@mall.pl
Witam, 13.11.2022 zglosilem wadę produktu zakupionego przez mall.pl, mikser kenwood kmix. Jest to druga reklamacja produktu. Za pierwszym razem mall.pl dokonał naprawy. Teraz usterka wydaje się, że jest w tym samym miejscu. Numer zgłoszenia to 27725478. 16.11 został produkt ode mnie odebrany przez kuriera a informacje o rozpatrzeniu reklamacji dostałem 5.12.2022. Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia, ustawowy termin na rozpatrzenie minął już dawno. Nadal nie zostało spełnione moje żądanie wymiany na nowy lub zwrot kosztów. Czy skierowanie sprawy do rzecznika praw konsumenta to jedyny sposób na dochodzenie swoich praw w sporze z allegro?
@asaq_kz a sprzedawcą jest allegro ???
@kostas11 moze kupil przez Allegro a ten sprzedawca leci w kulki.
edit: nie doczytalem w pierwszym rzucie ostatniego zdania 😉
sprzedawcą był mall.pl przejęty przez allegro.
"[...]to jedyny sposób na dochodzenie swoich praw w sporze z allegro?" - chyba Cie troche poniosla fantazja? 😮
Spójrzcie i coś zaproponujcie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@asaq_kz Cześć. 🙂 Napisz w tej sprawie tutaj: https://www.mall.pl/kontakt. W wiadomości podaj numer zamówienia i numer zgłoszenia (27725478).