anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem, gdzie przekazano moje pieniądze?

MAMY ROZWIĄZANIE!
minutka06
#7 Wielbiciel#

Dokonałam zakupu w dniu 16.09.2023r. Od sprzedawcy dowiedziałam się, że mój przelew nie dotarł i podany nr konta nie należy do sprzedawcy. Myślę, że zostałam oszukana! Proszę o wyjaśnienie mojej sprawy.

Podaję nr konta, na które wpłynęły pieniądze; 24 1020 4027 0000 1702 1791 5846. Odbiorca PAYPRO S.A 132,89 zł.

 

 

 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
serwis-texas
#20 Guru#

@minutka06 

Wejdź z poziomu Allegro na zamówienia i napisz tutaj jaki jest status płatności.

Nie martw się na razie że zostałaś oszukana. Zrobiłaś przelew do Przelewy 24 czyli tak jak należy. Sprzedający nie zna dokładnie procedur płatności. Napisz też jaką metodą płaciłaś? Czy to był przelew internetowy, systemowy Allegro, czy jakieś nadanie w punkcie, np na Poczcie?

 

oznacz moderatorów
minutka06
#7 Wielbiciel#

Płatność została dokonana przez PayPro S. A. Mam potwierdzenie dokonanej płatności z IPKO w formie pdf. Nie zgadza się nr konta, na razie nie otrzymam zamówienia.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak środki nie dotarły to wrócą w 3dni tam skąd wyszły, do Ciebie.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@minutka06 a z skąd masz dane do przelewu?

oznacz moderatorów
minutka06
#7 Wielbiciel#

To były dane z dokonania przelewu. Jeśli kupuję od razu, to wyświetla się nr konto sprzedawcy a PayPro dokonuje przelewu przez SMS czyli jedorazowy kod. Kupuję tak od welu lat i nigdy ne przytrafił mi się taki problem.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@minutka06 w zamówieniu w  formularzu płatności wygenerowałeś opcje przelew tradycyjny i poprawnie przepisałeś wszystkie dane?

Czy zrobiłeś przelew z historii operacji w banku?

oznacz moderatorów
serwis-texas
#20 Guru#

@minutka06 

Szczerze to ja nic nie zrozumiałem. Dziewczynki, można prosić o pomoc?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@minutka06 Twoja płatność za to zamówienie została anulowana, dlatego napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Nasi pracownicy postarają się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów