Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
chciałem nagłośnić problem z firmą, która sprzedaje swoje towary na Allegro. Chodzi o firmę Skymaster.
Kupiłem w tej firmie na Allegro deskorolkę elektryczną, zapłaciłem, towar dostarczono i wydawać by się mogło, że wszystko jest w porządku. Otóż do czasu.
A mianowicie do czasu, kiedy to deskorolka zepsuła się i rozpoczęła się "polka" z serwisem gwarancyjnym. Uszkodzoną deskorolkę odesłałem 08 czerwca 2020r. do serwisu na naprawę gwarancyjną i słuch wszelki zaginął po niej. Nie można się do serwisu dodzwonić- połączenie jest odrzucane, na żadne maile nie odpisują. Już ponad dwa miesiące nie mogę uzyskać żadnej informacji co dalej z moją deskorolką. Rozpocząłem poszukiwania na internecie ludzi mających kontakt z firmą Skymaster. Okazało się, że takich klientów jak ja - oszukanych i lekceważonych - jest duuużo. Chciałbym, żeby taka informacja o niesolidności tej firmy i to ostrzeżenie przeczytało jak najwięcej potencjalnych klientów i dobrze się zastanowiło przed zakupem jakichkolwiek towarów w firmie Skymaster. Wystawiane na Allegro opinie ( w większości pozytywne) tuż po zakupieniu sprzętów od Skymaster są niepełne i nie do końca zgodne z prawdą. Jak już kupisz i zapłacisz Skymaster umywa ręce, dalej musisz radzić sobie sam, nie ma możliwości skorzystania z naprawy na gwarancji ani zwrotu chociaż części kasy za wadliwe sprzęty. Uważajcie na tę firmę! Zastanówcie się poważnie czy stać was na zapłacenie ( niejednokrotnie dużych pieniędzy ) za jednorazowy sprzęt, którego naprawić nie możesz - no chyba, że we własnym zakresie, w innym serwisie i za dodatkowe pieniądze.
Pozdrawiam Allegro.
Jeżeli nie minęło 180 dni od zakupu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz problem i poproś tam o pomoc Allegro. Możesz też w takiej sytuacji, jeśli nie masz towaru i pieniędzy, wysłać wniosek o zwrot wpłaty z POK; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa... Już samo wysłanie wniosku stawia sprzedawcę na baczność.
Jeśli minęło 180 dni, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@zlotowa67 błąd wysyłając na gwarancji do serwisu gwarancyjnego jest to dobrowolne świadczenie i nie ma terminów naprawy czy uznania 😞 poczytaj w karcie gwarancyjnej jakie ma terminy ?
Lepiej reklamować z tytuły rękojmi sprzedawcy tu jesteś chroniony i sprzedawca musi Ci odpowiedzieć w ciągu 14 dni i możesz wtedy prosić o pomoc rzecznika czy allegro jak nie wywiąże się z czasu 🙂
Ja ze swojej strony chciałbym potwierdzić to co napisano powyżej o firmie SKYMASTER.
Mam identyczne problemy z reklamacją w tej firmie. Co prawda towar nie był u nich zakupiony poprzez Allegro.
Odradzam kupowanie czegokolwiek w tej firmie.
Dzień dobry m ten sam problem kupiłam hulajnoge elektryczną i ten niby serwis miał ja u siebie ponad miesiąc, i odesłał mi nie naprawioną i jeszcze gorzej ja uszkodzili, połamany blotnik, uszkodzona tarcza w tylnym kole, porysowany wyświetlacz ta firma to jest badziew nad badziewiem, mało tego bo Media Mark przyjęło ode mnie reklamację, i po 2tygodniach dostałam maila że towar jest gotowy do odbioru, pojechałam dzisiaj odebrać a oni mi oddają nienaprawioną i informują mnie że naprawa jest płatna. Idę dalej i napewno im tego nie podaruję.