Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem. Zakupiłam laptopa w październiku tamtego roku i od tamtej pory praktycznie jest w reklamacji ( po pierwszych dwóch tygodniach pojawił się problem z wyświetlaczem). Po pierwszej reklamacji nic się nie zmieniło ( jeden dzień po odebraniu laptopa problem znów sie u mnie pojawił). Po drugiej reklamacji nadal nic się nie zmieniło (tym razem problem pojawił się po 3-4 dniach). Wysłałam laptopa do firmy 3 raz. Trzymali go aż 2 miesiące. Po okresie tym stwierdzili, iż żadnej usterki nie widzą i odsyłają mi sprzęt. Odebrałam go kilka dni temu. Problem pojawił się znowu po 3 dniach.
Firma miała bardzo dobre opinie nie wiedzieć skąd.
Nie mam pojęcia co mam już robić. Może znajdzie się tu ktoś kto był w podobnej sytuacji i udało mu się to jakoś rozwiązać?
Proszę o pomoc i jakiekolwiek rady co powinnam teraz począć. Pozdrawiam
@Client:44225009 Ale po co tyle razy oddajesz sprzęt do naprawy? Złóż reklamację na podstawie rękojmi, nie z żadnych gwarancji. To Ty decydujesz, czy reklamujesz z rękojmi, czy z gwarancji. Przy rękojmi, jeśli sprzęt był już raz naprawiany, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrot kosztów. Powołaj się na art. 560 Kc. Poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK.
Jeśli Allegro nie pomoże, zwróć się do najbliższego rzecznika konsumentów, pomagają za darmo.