Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jestem kolekcjonerem muzyki na różnych nośnikach. U wielu sprzedających z którymi współpracuję od lat robię zakupy kup teraz lub w licytacji w ciągu miesiąca, po czym opłacam je grupowo raz w miesiącu (30 dni od zakupu najstarszego) aby zaoszczędzić na wysyłce lub nawet mieć wysyłkę Smart. Uwaga - sprzedający doskonale wiedzą i nawet w opisie aukcji informują o takiej możliwości. W tej chwili planujecie wprowadzić **piiip**yczny moim zdaniem zapis o tym że zakupy kup teraz nieopłacone w ciągu 7 (!) dni oraz zakupy w licytacjach nieopłacone w ciągu 30 dni będą automatycznie anulowane. Czyli teraz kupując 4 płyty po 10zł w ciągu miesiąca będę musiał zapłacić sumarycznie 4 x 8,99 = 35,96zł (!!!) za wysyłkę, podczas gdy robiąc jedną płatność w miesiącu miałbym za nie Smarta??
Może allegro przestanie pisać że wprowadza jakiekolwiek zmiany ułatwiające życie dla kupujących, bo tu jest przykład kiedy dokładnie wygodę po stronie kupującego (ale również sprzedającego który robi jedną paczkę a nie pięć!!!) allegro ma w nosie!!!
wackee Sprzedający będzie miał możliwość ustawienia dłuższego czasu na zapłatę , aktualnie sprzedawca jest przechowalnią towaru na nieokreślony ściśle czas.
Ustawienie dłuższego czasu na zapłatę do każdego zamówienia czy dla wszystkich zamówień?
Nad_Pilica temat na razie jest ciepły , zobaczymy jak allegro to rozwiąże . Po mojemu czas na zapłatę powinien sprzedawca ustalać indywidualnie do każdej oferty .
Nie wiem skąd masz takie informacje, komunikat który dostałem ostatnio na skrzynkę brzmi tak:
Będziemy anulować nieopłacone zakupy Od kiedy: 1 lipca 2021
Jeśli Twój klient kliknie [kupuję i płacę] lub wygra licytację, będzie mieć określony czas na opłacenie zakupów:
30 dni dla licytacji
7 dni dla pozostałych ofert.
Po tym czasie automatycznie anulujemy zamówienie. Obecnie Twój klient ma 60 dni na opłacenie zakupów.
W tym komunikacie nie ma żadnej informacji że allegro bierze pod uwagę jakieś inne opcje. Jest jak to u allegro - zerojedynkowo. Fajnie byłoby więc gdyby ktoś z allegro potwierdził, że będzie taka możliwość.
@wackee O tym, że udostępnimy Sprzedającym opcję ustawienia własnego terminu (nie krótszego niż 7 dni), po którym automatycznie anulujemy nieopłacone zamówienie, informowała Natalia w tym wpisie. Informacja jest dostępna także w naszych aktualnościach dla Sprzedających.
Drogie Sreberko @mdrogeria, masz rację, ta informacja jest skierowana głównie dla Sprzedających. Jednak z uwagi na to, że dotyczy również Kupujących podlinkowałam tutaj oba wpisy, tak by nie było co do tego żadnych wątpliwości.
@wackee rozumiem, że mogłeś nie dotrzeć do tej informacji, ale po to jest m.in. Allegro Gadane, żebyśmy mogli wyjaśniać takie wątpliwości. Przekazałam już Twoją uwagę autorowi newslettera i w przyszłości postaramy się być w 100% precyzyjni 😉
W takim razie spoko i myślę że nie będzie problemu.
Natomiast komunikację do kupujących macie strasznie kulawą. Tej kluczowej informacji nie zawarliście w newsletterze rozesłanym o zmianach od 8 czerwca, ani na stronie do której linkujecie z rozszerzoną informacją. Trudno więc się dziwić że na bazie niekompletnej informacji wyciągnąłem błędny wniosek.
W newsletterze:
"Będziemy anulować nieopłacone zakupy. SPRAWDŹ"
Na stronie po kliknięciu "sprawdź" (przeklejam cały akapit):
"Będziemy anulować nieopłacone zakupy
Od kiedy: 1 lipca 2021
Jeśli Twój klient kliknie [kupuję i płacę] lub wygra licytację, będzie mieć określony czas na opłacenie zakupów:
30 dni dla licytacji
7 dni dla pozostałych ofert.
Po tym czasie automatycznie anulujemy zamówienie. Obecnie Twój klient ma 60 dni na opłacenie zakupów.
Cel zmiany: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera d)."