anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Grupowanie zakupów z miesiąca u jednego sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
wackee
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jestem kolekcjonerem muzyki na różnych nośnikach. U wielu sprzedających z którymi współpracuję od lat robię zakupy kup teraz lub w licytacji w ciągu miesiąca, po czym opłacam je grupowo raz w miesiącu (30 dni od zakupu najstarszego) aby zaoszczędzić na wysyłce lub nawet mieć wysyłkę Smart. Uwaga - sprzedający doskonale wiedzą i nawet w opisie aukcji informują o takiej możliwości. W tej chwili planujecie wprowadzić **piiip**yczny moim zdaniem zapis o tym że zakupy kup teraz nieopłacone w ciągu 7 (!) dni oraz zakupy w licytacjach nieopłacone w ciągu 30 dni będą automatycznie anulowane. Czyli teraz kupując 4 płyty po 10zł w ciągu miesiąca będę musiał zapłacić sumarycznie 4 x 8,99 = 35,96zł (!!!) za wysyłkę, podczas gdy robiąc jedną płatność w miesiącu miałbym za nie Smarta?? 

Może allegro przestanie pisać że wprowadza jakiekolwiek zmiany ułatwiające życie dla kupujących, bo tu jest przykład kiedy dokładnie wygodę po stronie kupującego (ale również sprzedającego który robi jedną paczkę a nie pięć!!!) allegro ma w nosie!!!

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
mdrogeria
#21 Demiurg#

wackee Sprzedający będzie miał możliwość ustawienia dłuższego czasu na zapłatę , aktualnie sprzedawca jest przechowalnią towaru na nieokreślony ściśle czas.

oznacz moderatorów
Nad_Pilica
#12 Orędownik#

@mdrogeria

Ustawienie dłuższego czasu na zapłatę do każdego zamówienia czy dla wszystkich zamówień? 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nad_Pilica temat na razie jest ciepły , zobaczymy jak allegro to rozwiąże . Po mojemu czas na zapłatę powinien sprzedawca ustalać indywidualnie do każdej oferty .

oznacz moderatorów
wackee
#8 Zapaleniec#

Nie wiem skąd masz takie informacje, komunikat który dostałem ostatnio na skrzynkę brzmi tak:

Będziemy anulować nieopłacone zakupy Od kiedy: 1 lipca 2021