Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ zakupiłem przedmiot u sprzedawcy zapłaciłem za produkt + wysyłkę , sprzedawca nie miał na stanie tego produktu ,zrobił zwrot srodków ale tylko za produkt ,a nie zwrócił za przesyłkę chciałem założyć dyskusję podając brak zwrotu wpłaty , ale pojawia się informacja ,że sprzedawca zlecił zwrot i nie wiem co dalej prosiłbym o pomoc
@pikando22 Wydaje mi się, że wystarczy po prostu napisać do sprzedającego wiadomość 🙃
Najpewniej to zwykła pomyłka której mógł po prostu nie zauważyć.
Jak już bardzo chcesz otworzyć dyskusję to po prostu wybierz inny powód.
napisałem, sprzedawca napisał ,że on tej kwoty nie otrzymał ,bo opłata za przesyłkę pobrało allegro
Powinien Ci zwrócić całość. Przynajmniej ja tak robię, czasem się tak zdarza.
Po pierwsze - to nie Twoja wina, że sprzedawca nie może wywiązać się z umowy. Jak tak jest - to zwraca 100% wpłaconych środków.
Po drugie - Allegro nalicza koszty przesyłki dopiero po wygenerowaniu etykiety na list przewozowy lub po wysłaniu takiej przesyłki - więc jeśli sprzedawca nie miał towaru, to nie nadał przesyłki i Allegro nie naliczyło mu kosztu. A nawet jak by mu naliczyło - to jego wina i masz dostać 100% wpłaty.
@pikando22 Skontaktuj się z suportem poprzez wybranie innego powodu, tematu, albo poczekaj na moderację: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@pikando22 Podaj numer zamówienia, o które chodzi.
49ed0a20-75b0-11ef-b13b-9366f38d4ee9
pomoże Pani założyć dyskusje bo chciałbym odzyskać całą moją wołatę
@pikando22 napisz sprzedawcy maila, że otrzymałeś za małą kwotę zwrotu
może się pomylił przy zwrocie
Napisałem , twierdzi ,że za przesyłkę pieniądze pobrało allegro i on ich nie dostał jak allegro zwróci to on też odda
Nie ma takiej możliwości. Allegro wypłaca mu tę kasę razem z kasą za przedmiot. A potem dolicza do rachunku za wysyłkę ale to już po wysłaniu. Mogli mu co najwyżej prowizję od razu zabrać, a to zwrócą dopiero po zwrocie kasy.
@pikando22 sprzedający powinien zwrócić Ci także koszt przesyłki, poprosiłam już o otwarcie dyskusji, poczekaj proszę na wiadomość od nas w tej sprawie.
kiedy mogę spodziewać interwencji w mojej sprawie
@pikando22 nie jestem w stanie tego przewidzieć, gdy dyskusja zostanie otwarta, otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
@pikando22 dyskusja została założona, sprzedający się w niej wypowiedział i zwrócił wpłatę za przesyłkę, możesz zakończyć dyskusję jako rozwiązaną.