Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:87829656 wyślij proszę zrzuty ekranu. To pomoże mi w weryfikacji sprawy.
masz napewno wgląd w moje zakupy musiałem anulowac multnzakupów na ten sam towar.to jest was problem nie mój.jestem waszym kientem i chciałe rozwiązac problem a ty piszesz ze mam dac zrzut ekranu? na co mam dać? pisze ze błąd wewnętrzny .poswi ęciłem na rozwiązanie ponad tydzien a wy ile 10 sekund?pytanie czy mam nadal korzystac z allegro czy olac to?
@Client:87829656 My sprzedawcy tracimy na tak "działającym" systemie ALE podobnie dzieje się, gdy ktoś chce zapłacić na podrobionej stronie udającej allegrolokalnie, z podesłanego linka. Mam nadzieję, że to nie ten drugi przypadek
@Client:87829656 nie mamy wglądu w szczegóły przebiegu płatności oraz jaki błąd się pojawia. Widzę jedynie, że płatności za zamówienia są anulowane - dlatego zrzut ekranu z widocznym komunikatem będzie pomocny w weryfikacji Twojego przypadku.