anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

mam problem z zakupem na allegro cały czas wyskakuje mi info problem z płatnoscią

Client:87829656
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:87829656 wyślij proszę zrzuty ekranu. To pomoże mi w weryfikacji sprawy. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:87829656
#7 Wielbiciel#

masz napewno wgląd w moje zakupy musiałem anulowac multnzakupów na ten sam towar.to jest was problem nie mój.jestem waszym kientem i chciałe rozwiązac problem a ty piszesz ze mam dac zrzut ekranu? na co mam dać? pisze ze błąd wewnętrzny .poswi ęciłem na rozwiązanie ponad tydzien a wy ile 10 sekund?pytanie czy mam nadal korzystac z allegro czy olac to?

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@Client:87829656 My sprzedawcy tracimy na tak "działającym" systemie ALE podobnie dzieje się, gdy ktoś chce zapłacić na podrobionej stronie udającej allegrolokalnie, z podesłanego linka. Mam nadzieję, że to nie ten drugi przypadek

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:87829656 nie mamy wglądu w szczegóły przebiegu płatności oraz jaki błąd się pojawia. Widzę jedynie, że płatności za zamówienia są anulowane - dlatego zrzut ekranu z widocznym komunikatem będzie pomocny w weryfikacji Twojego przypadku. 

oznacz moderatorów