Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
termin zwrotu nieminoł ,sprzedający wie o zwrocie,w historii przesyłki figuruje jako oczekująca na nadanie opóżniona.Jak obejść ten przycisk
@Client:89500889 no chwilka .... chesz robić zwrot czegoś co jeszcze do Ciebie nie dotarło ? czy źle zrozumiałem Twój wpis ??
dotarło i to w środe
A zakup konsumencki czy od prywatnego?
@Client:89500889 Cześć. 🙂 Podaj proszę numer tego zamówienia. Korzystasz z przeglądarki czy aplikacji?
Numer zamówienia
@Client:89500889 W tym przypadku sprzedający jest osobą prywatną i nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprzedajacy wie o zwrocie i chce aby zrobić to przez profil
@Client:89500889 Nie ma możliwości zrobienia zwrotu z poziomu zakładki Kupione. Jeśli chcesz odesłać produkt, musisz to zrobić we własnym zakresie.
Jeden agent i drugi agent.