anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

MAM PROBLEM ZE ZWROTEM PRODUKTU ,przycisk zwrotu jest wyszarzały

Client:89500889
#1 Nowicjusz#

termin zwrotu nieminoł ,sprzedający wie o zwrocie,w historii przesyłki figuruje jako oczekująca na nadanie opóżniona.Jak obejść ten przycisk

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:89500889 no chwilka .... chesz robić zwrot czegoś co jeszcze  do Ciebie nie dotarło ? czy źle zrozumiałem Twój wpis ??

oznacz moderatorów

Client:89500889
#1 Nowicjusz#

dotarło i to w środe

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A zakup konsumencki czy od prywatnego?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:89500889 Cześć. 🙂 Podaj proszę numer tego zamówienia. Korzystasz z przeglądarki czy aplikacji? 

oznacz moderatorów

Client:89500889
#1 Nowicjusz#

Numer zamówienia

2cf19663-7978-11ed-82b4-6bc5b12f232e
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:89500889 W tym przypadku sprzedający jest osobą prywatną i nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu.

oznacz moderatorów

Client:89500889
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  sprzedajacy wie o zwrocie i chce aby zrobić to przez profil

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:89500889 Nie ma możliwości zrobienia zwrotu z poziomu zakładki Kupione. Jeśli chcesz odesłać produkt, musisz to zrobić we własnym zakresie. 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Jeden agent i drugi agent.

oznacz moderatorów