anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

mam problemy z płatnością kartą. W banku jest ok, sprawdzałam kartę i konto

Client:88489105
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:88489105
#7 Wielbiciel#

Taki zapis karty jest niebezpieczny ja chcę każdorazowo płacić .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88489105 Podaj proszę więcej szczegółów. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:88489105
#7 Wielbiciel#

Nie mogłam zapłacic karta ,dostawałam kod z banku do zapłaty i w momencie wpisywania  kręciło się kółko i po jakimś czasie podana została odmowa ,tak próbowałam kilka razy i to nie od jednego sprzedawcy, natomiast zapłaciłam transferem ,wiec coś jest nie tak z Państwa strony.Transfer tak, karta nie.Karta jest ok. konto ok. wszystko sprawdziłam w banku

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88489105 czy Twoje problemy z płatnością kartą się powtarzają, czy to była jednorazowa sytuacja? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:88489105
#7 Wielbiciel#

po kilka razy przez dwa dni

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88489105 a teraz już jest w porządku czy problemy nadal występują? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:88489105
#7 Wielbiciel#

jak będę dokonywała zakupu to dam znać

oznacz moderatorów