Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wywiad z prezesem allegro
"Chcemy być najbardziej lubianą platformą zakupową w Europie."
"Tę zmianę testujemy już od dłuższego czasu i nasze badania nie wskazują na to, żeby klienci byli niezadowoleni."
Tysiące negatywnych komentarzy i opinii "nie wskazują"...
Nawet szkoda czasu, żeby to komentować...
Dobre, 20 razy dłużej trzeba szukać czegokolwiek bo gość twierdzi że chyba wyszukiwanie polega tylko na wpisaniu nazwy produktu i gotowe a dodatkowe wklikiwanie się w nieczytelną grupę ofert i ponowne segregowanie np wg ceny bo ustawia się znów inaczej i znalezienie tam czegokolwiek sensownego to nie zajmuje przecież więcej czasu, no typowy "pan szef" który niekoniecznie używa głowy do myślenia.
Ludzie mogą sobie narzekać, a i tak tu bedą kupować, bo najtaniej. Ponarzekają, przyzwyczają się (tak jest zawsze) i pewnie serwisowi to przyniesie jakieś zyski, inaczej by tego nie robili.
Żeby coś kupić, najpierw muszę to znaleźć.
Na obecną "wyszukiwarkę" szkoda mi czasu.
Chcieć to za mało ,trzeba umieć doprowadzić do tego by być lubianym a nie walić wszystkim kłody pod nogi .
@Bardzo mocno wsłuchujemy się w głosy ponad 150 tys. sprzedawców działających na naszej platformie" - temu Panu się pomyrdało, dziś jest pierwszy dzień jesieni, a nie pierwszy kwietnia.
tak samo jak "nie boimy się konkurencji", tak się nie boją, że nawet nazwy konkurencyjnych serwisów na forum cenzurują 🙂
Ciekawe 37mln ludzi w Polsce, w tym 7 mln dzieci. to pozostaje 30 mln. I równo połowa jest klientami. Jakoś trudno mi w to uwierzyć, choćby dlatego, ze przeważnie w rodzinie tylko jedna osoba zajmuje się takimi zakupami, do tego odpada większość osób starszych. Ktoś zapomniał wyłączyć z tego zdublowane po zmianach sprzętu konta xD
Ogólnie same bajki. Rozwój małych firm jak?
Ale mamy odpowiedź zniszczyli polskie allegro, żeby dopasować je do rynków zagranicznych.
I jeszcze jeden jajcarski cytat "Podstawą jest to, że oferujemy duży ruch w ramach niezbyt wysokich kosztów" - dla małych firm opłaty zbliżające się do 20% to są niskie koszty? Ja bym to raczej nazwał rozbojem w biały dzień
Pracujemy i będziemy pracować nieustannie nad zwiększeniem komfortu naszych klientów, stąd, między innymi, usługa Allegro Delivery, gdzie kupujący nie musi się przejmować, w jaki sposób przesyłka do niego dotrze.
Panie Perticucci - ja po wprowadzeniu tego ułatwienia po 19 latach kupowania na Allegro przestałam tu kupować. Mój ostatni zakup jest z 22.05 kiedy to zdecydowaliście, ze wiecie lepiej od kupujących jakim kurierem wysłać ich zamówienie.
Uśmiałem się do łez. Ten facet jest odcięty od rzeczywistości jak dziecko trzymane w warunkach cieplarnianych. Całe nasze kochane Allegro przypomina taki inkubator.
MYSIA UTOPIA JOHNA CALHOUNA.
Szkoda na to czasu.
Wolę zobaczyć jakiś odcinek Ferdka Kiepskiego, bo więcej z tego pożytku.
Mam niejasne wrażenie, że rozmowa jest z prezesem jakiegoś innego przedsiębiorstwa, nie Allegro.
Albo go tak starannie wszyscy okłamują:
Przygotowania i wdrożenie w Czechach zajęło nam zaledwie od sześciu do ośmiu miesięcy. To bardzo krótki okres, a przecież przed startem musimy mieć pewność, że wszystko działa. Najważniejsze zasady sprzedaży detalicznej opartej na technologii to: dotrzymuj obietnic i nigdy nie zawiedź klienta. Dopiero potem przychodzi czas na wsparcie działań marketingiem i innymi środkami. Szczerze mówiąc, nakłonienie ludzi do wypróbowania platformy nie jest największym wyzwaniem – kluczowe jest, aby chcieli do nas wracać. Nasz region obejmuje sześć rynków i nie zamierzamy rezygnować z planów dalszej ekspansji.
Typowe korporacyjne oderwanie od rzeczywistości 😐
Nie oderwanie od rzeczywistości, tylko taki prezes poważnej korporacji musi na pewne rzeczy odpowiadać frazesami. Trudno, żeby z pełną szczerością powiedział, że ma w dupie opinie sprzedawców, bo nie mają dokąd pójść i się do wszystkiego dostosują.
Sprawa jest prosta. My myślimy jak Polacy o sobie. On nie myśli jak my. Myśli globalnie. Europejczyków jest więcej niż polaków, więc zmiany są takie jakie oni by woleli. Bo ogólnie to będzie więcej klientów. Szkoda, że nie wpadł przy tym na to, ze Ama...., eb... itp nie bez powodu przegrywały z allegro. Nasz system się sprawdzał. I może warto go było najpierw przetestować gdzieś zamiast pokazać palec naszemu rynkowi na rzecz "być może" klientów zagranicznych... Polacy to już przerabiali na innych portalach i z jakiegoś powodu nie chcieli. On o tym wiedział jeszcze przed rozpoczęciem tworzenia nowych funkcji.
Uwaga!! Warto porównać z tym (to firma którą wcześniej w naszej części Europy puścił w skarpetkach)
https://www.newsweek.pl/biznes/wiceprezes-**piiip**a-jestesmy-ludzmi-od-przesuwania-pudelek/ct035gl
A tu laurka o gościu, który utopił również T z UK - https://impactcee.com/impact/2024/pl/speaker/?spk=2346
Bierzcie i śmiejcie się z tego albowiem jest Wam dane