anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Może was zainteresuje

Agent555
#19 Nestor#
oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

darban
#8 Zapaleniec#

"Chcemy być najbardziej lubianą platformą zakupową w Europie."

"Tę zmianę testujemy już od dłuższego czasu i nasze badania nie wskazują na to, żeby klienci byli niezadowoleni."

Tysiące negatywnych komentarzy i opinii "nie wskazują"...

Nawet szkoda czasu, żeby to komentować...

oznacz moderatorów

bodziobodzio4738
#11 Animator#

Dobre, 20 razy dłużej trzeba szukać czegokolwiek bo gość twierdzi że chyba wyszukiwanie polega tylko na wpisaniu nazwy produktu i gotowe a dodatkowe wklikiwanie się w nieczytelną grupę ofert i ponowne segregowanie np wg ceny bo ustawia się znów inaczej i znalezienie tam czegokolwiek sensownego to nie zajmuje przecież więcej czasu, no typowy "pan szef" który niekoniecznie używa głowy do myślenia.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Ludzie mogą sobie narzekać, a i tak tu bedą kupować, bo najtaniej. Ponarzekają, przyzwyczają się (tak jest zawsze) i pewnie serwisowi to przyniesie jakieś zyski, inaczej by tego nie robili.

oznacz moderatorów

darban
#8 Zapaleniec#

Żeby coś kupić, najpierw muszę to znaleźć.

Na obecną "wyszukiwarkę" szkoda mi czasu.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Chcieć to za mało ,trzeba umieć doprowadzić do tego by być lubianym a nie walić wszystkim kłody pod nogi .

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Bardzo mocno wsłuchujemy się w głosy ponad 150 tys. sprzedawców działających na naszej platformie" - temu Panu się pomyrdało, dziś jest pierwszy dzień jesieni, a nie pierwszy kwietnia. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

tak samo jak "nie boimy się konkurencji", tak się nie boją, że nawet nazwy konkurencyjnych serwisów na forum cenzurują 🙂

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ciekawe 37mln ludzi w Polsce, w tym 7 mln dzieci. to pozostaje 30 mln. I równo połowa jest klientami. Jakoś trudno mi w to uwierzyć, choćby dlatego, ze przeważnie w rodzinie tylko jedna osoba zajmuje się takimi zakupami, do tego odpada większość osób starszych. Ktoś zapomniał wyłączyć z tego zdublowane po zmianach sprzętu konta xD

Ogólnie same bajki. Rozwój małych firm jak?

Ale mamy odpowiedź zniszczyli polskie allegro, żeby dopasować je do rynków zagranicznych.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

I jeszcze jeden jajcarski cytat "Podstawą jest to, że oferujemy duży ruch w ramach niezbyt wysokich kosztów" - dla małych firm opłaty zbliżające się do 20% to są niskie koszty? Ja bym to raczej nazwał rozbojem w biały dzień

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Pracujemy i będziemy pracować nieustannie nad zwiększeniem komfortu naszych klientów, stąd, między innymi, usługa Allegro Delivery, gdzie kupujący nie musi się przejmować, w jaki sposób przesyłka do niego dotrze.

Panie Perticucci - ja po wprowadzeniu tego ułatwienia po 19 latach kupowania na Allegro przestałam tu kupować. Mój ostatni zakup jest z 22.05 kiedy to zdecydowaliście, ze wiecie lepiej od kupujących jakim kurierem wysłać ich zamówienie.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Uśmiałem się do łez. Ten facet jest odcięty od rzeczywistości jak dziecko trzymane w warunkach cieplarnianych. Całe nasze kochane Allegro przypomina taki inkubator.

 

MYSIA UTOPIA JOHNA CALHOUNA.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Szkoda na to czasu.

Wolę zobaczyć jakiś odcinek Ferdka Kiepskiego, bo więcej z tego pożytku.

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Mam niejasne wrażenie, że rozmowa jest z prezesem jakiegoś innego przedsiębiorstwa, nie Allegro.

Albo go tak starannie wszyscy okłamują:


Przygotowania i wdrożenie w Czechach zajęło nam zaledwie od sześciu do ośmiu miesięcy. To bardzo krótki okres, a przecież przed startem musimy mieć pewność, że wszystko działa. Najważniejsze zasady sprzedaży detalicznej opartej na technologii to: dotrzymuj obietnic i nigdy nie zawiedź klienta. Dopiero potem przychodzi czas na wsparcie działań marketingiem i innymi środkami. Szczerze mówiąc, nakłonienie ludzi do wypróbowania platformy nie jest największym wyzwaniem – kluczowe jest, aby chcieli do nas wracać. Nasz region obejmuje sześć rynków i nie zamierzamy rezygnować z planów dalszej ekspansji.



oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Typowe korporacyjne oderwanie od rzeczywistości 😐

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Nie oderwanie od rzeczywistości, tylko taki prezes poważnej korporacji musi na pewne rzeczy odpowiadać frazesami. Trudno, żeby z pełną szczerością powiedział, że ma w dupie opinie sprzedawców, bo nie mają dokąd pójść i się do wszystkiego dostosują.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Sprawa jest prosta. My myślimy jak Polacy o sobie. On nie myśli jak my. Myśli globalnie. Europejczyków jest więcej niż polaków, więc zmiany są takie jakie oni by woleli. Bo ogólnie to będzie więcej klientów. Szkoda, że nie wpadł przy tym na to, ze Ama...., eb... itp nie bez powodu przegrywały z allegro. Nasz system się sprawdzał. I może warto go było najpierw przetestować gdzieś zamiast pokazać palec naszemu rynkowi na rzecz "być może" klientów zagranicznych... Polacy to już przerabiali na innych portalach i z jakiegoś powodu nie chcieli. On o tym wiedział jeszcze przed rozpoczęciem tworzenia nowych funkcji.

oznacz moderatorów

Football-stock
#12 Orędownik#

Uwaga!! Warto porównać z tym (to firma którą wcześniej w naszej części Europy puścił w skarpetkach)

https://www.newsweek.pl/biznes/wiceprezes-**piiip**a-jestesmy-ludzmi-od-przesuwania-pudelek/ct035gl

oznacz moderatorów

Football-stock
#12 Orędownik#

A tu laurka o gościu, który utopił również T z UK - https://impactcee.com/impact/2024/pl/speaker/?spk=2346

Bierzcie i śmiejcie się z tego albowiem jest Wam dane

oznacz moderatorów