Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja paczka o nr
Dzień dobry,
status paczki wymaga wyjaśnienia. Proszę o kontakt na adres bok@inpost.pl lub na infolinię pod nr. tel. 722 444 000. Zweryfikujemy przyczynę opóźnienia i podejmiemy konieczne działania.
Przecież ta przesyłka została nadana 3 lutego. Dla usługi Inpost Kurier gwarantowany termin doręczenia to pięć dni roboczych, a dla usługi Inpost Paczkomaty pięć lub siedem dni roboczych (dłuższy termin obowiązuje np w razie awarii maszyny lub braku wolnych skrytek).
Natomiast w przypadku usługi Allegro Kurier Inpost lub Allegro Paczkomaty Inpost nie ma gwarantowanego terminu doręczenia. Nie ma więc czegoś takiego jak opóźnienie przesyłki, paczka zawsze przychodzi terminowo (bo nie ważne kiedy dotrze, jest to zawsze w terminie).