Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Sprzedawca nęka mnie po mojej negatywnej recenzji.
Sprzedawca oferuje towar z dostawą w ciągu 2 dni.
Minął miesiąc. Zachował się mądrze – zamówienie od miesiąca ma status „w dostawie”.
Sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy, a towar nie otrzymałem.
Wystawiłem ocenę negatywną, aby inni kupujący wybrali innych sprzedawców. Jak rozumiem, taki jest właśnie sens tej oceny.
Teraz otrzymuję kilka telefonów dziennie z niesamowitą liczbą słów na sekundę. W dyskusji na Allegro również otrzymuję listy zawierające nie przystojne słowa.
Pytanie.
Czy można zablokować tego konkretnego sprzedawcę, abym nie widział już żadnych wiadomości od niego, a on nie widział moich kontaktów?
Czy można zablokować sprzedawcę tak, aby nie widzieć już jego produktów na Allegro?
Dziękuję
Już boję się tu napisać swoje imię
@Marc_Oz Można, nawet tu piszący sprzedający nie stwarzają problemu, ale są tu tacy co straszą kupujących i to czasem mocno.
Fakt. Mam już dwóch takich co po zwrocie towaru nie spieszą się z oddaniem pieniędzy. Jeden jest z www.Allegro.pl drugi z www.**piiip**.pl (wygwiazdkowali e.r.l.i.pl - konkurencję 😂) Jeden od roku, ten drugi od trzech lat wisi mi kasę. Obie platformy nic z tym nie robią uznając, że to prywatna sprawa między klientem, a sprzedawcą. Uważajcie więc!