Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry.Chciałem kupić opcję Allegro Smart,opłacając koszt za cały rok tj. 49 zł.Opłatę za tą usługę chciałem wykonać za pomocą przekazu tradycyjnego,wpłacajac pieniadze w urzedzie pocztowym.Po wypełnieniu formularza na Allegro i zaznaczeniu opcji,że płacę za pomoca przekazu tradycyjnego,otworzyło mi się okienko z z danymi do PayU S.A. . Nr konta podany w tym okienku jest o 1 cyfrę mniejszy niż ilość pól do wpisania na blankiecie przekazu tradycyjnego.Już kiedyś chciałem wpłacić pieniądze za jakąś rzecz i pokazało mi się podobne okienko i po wypełnieniu przekazu tradycyjnego,pracownik urzędu pocztowego powiedział mi,że brakuje właśnie jednej ostatniej cyfry w numerze konta,aby mógł przyjąć blankiet wpłaty.Moje pytanie jest więc następujące - jak mam opłacić usługę Allegro Smart,chcąc to zrobić za pomocą przekazu tradycyjnego?Nie mam konta bankowego ani nie używam żadnych aplikacji mobilnych do robienia opłat online.Nie wiem,gdzie mam się dowiedzieć wszystkich informacji na ten temat,więc może tutaj zostanę pokierowany w odpowiednie miejsce.Pozdrawiam
użytkownik Qualiss
Dziękuję za podpowiedź,napisałem tam o swojej sprawie,zobaczę na reakcję Allegro.Pozdrawiam
Ten formularz służy do odwołania się od decyzji pracownika Allegro, poczekasz na odpowiedź co najmniej 14 dni, o ile w ogóle ją otrzymasz 🙂
Dziękuję za pomoc,pomyliłem się,masz rację.Temat uznaję za zamknięty.
To nie jest możliwe, że PayU podaje Ci niepełny numer konta. Ilość pól w blankiecie pocztowym nie ma znaczenia, może być większa. O ile nic się ostatnio nie zmieniło, to numer konta składa się z 26 cyfr. Sprawdź to dokładnie, a jeśli problem występuje, zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d