Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na przeglądarce Firefox na Android nie da się dokonywać zakupów. Po wybraniu koszyka, już się pojawia problem w zaznaczaniu np. faktury, trwa to strasznie długo. A potem po kliknięciu Kupuję i płacę wszystko się BLOKUJE. Tak jest od miesiąca. Nie mogę skorzystać z payback na smartfonie, muszę odpalać komputer... To jest MECZĄCE - od miesiąca. Zgłaszałem to do Payback też, ale oni nie potwierdzili błędu u nich, a dzisiaj zrobiłem symulację (bez payback) zakupu i jest to samo g...
Wersja firefox android 98.3.0 (Build #2015870331), b1a12ce69+
Z tym że aktualizowalem Firefox już 2 razy, a przed aktualizacją problem pojawił się znienacka na takiej samej wersji Firefoxa (bez zmiany wersji) z dnia na dzień.
Czasami uznaje, że przekierowanie nastąpiło na bank, pomimo że się nie wyświetliło i że w związku z tym zakup jest nieopłacony... @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Jatpo poproszę o doprezycowanie czy problem pojawia się zarówno w telefonie jak w komuputerze, ale tylko dla przeglądarki Firefox? Czy mogę poprosić o zrzuty ekranu?
Tylko w telefonie. Na komputerze z Firefox działa wszystko ok. Zrzut ekranu nic nie mówi, gdyż nic się nie dzieje. Po prostu przycisk kup i zapłać przy finalizacji po naciśnięciu raz (gdzie przycisk reaguje na naciśnięcie) powoduje, że dalej widać to samo, ale już nic się nie da nacisnąć. Strona jest jak zamrożona, jedynie można przewinąć w górę i dół. Trzeba usunąć tą zakładkę. I tak jest za każdym razem. Obecnie ze względu na payback odkryłem opcję dopuszczenia linków zewnętrznych na Firefox, więc przerzuca mnie do aplikacji, gdzie wszystko działa. (Tak przy okazji na aplikacji do tej pory nie działa opcja szukaj wielu przedmiotów, co jest upierdliwe. Tyle było aktualizacji i do tej pory tego nie zrobiono....). No więc tak się dzieje...
@Jatpo Sugeruję czyszczenie przeglądarki, a także sprawdzenie czy nie masz zainstalowanych wtyczek, których działanie powoduje opisane problemy.