Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem ze sprzedawcą. Chodzi o to, że spóźnił się z wysyłką za co dostał negatywną ocenę. I teraz nęka mnie sms-ami jak i wiadomościami na Allegro. Co zrobić? Czy zgłosić już sprawę na policję czy jest jakaś szansa na zablokowanie go (tak abym nie dostawał wiadomości).
Zgłoś go tu najpierw.
@Cukisss Cześć. 🙂 Prześlij nam numer tego zamówienia, a także zrzuty ekranu wiadomości na spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości załącz proszę link do tego wątku, wrócę do Ciebie z odpowiedzią po weryfikacji. 🙂
@Cukisss spóźnił się z wysyłką ( w zakładce jest w jakim czasie wysyła sprzedawca ) czy przewidywana dostawa ( wylicza ją allegro ) się nie sprawdziła ?
Możesz być zaniepokojony dopiero w momencie jak Ci handlarz będzie groził wycieczką do Twojego miasta i spuszczeniem *fpier-dolu*.
A tak zablokuj dziada.
Mnie też się spóżniają z wysyłką ale nie mam ciśnienia. Za to diabeł ze mnei wychodzi jak nie dostaję zwrotu pieniędzy w terminie!
Kiedy Ty wydoroślejesz bardzo młody człowieku?
@Cukisss Czy na pewno sprzedawca się spóźnił znacząco z wysyłką że zasłużył na negatywną ocenę czy tylko allegro wprowadziło Cię w błąd sugerując termin dostawy ? Ile dni poślizgu miała ta przesyłka ,według tego co deklaruje sprzedawca w aukcji ?
Pozwolę sobie zapytać ...
1. Jak długie to było opóźnienie, że aż na negatyw zasługiwało ? Ponad tydzień, dwa tygodnie ? Bo chyba nie 2-3 dni ? Mój rekord to chyba wysyłka po tygodniu, a i tak nie pomyślałbym wtedy żeby za takie coś dać negatywa !
2. Czy był kontakt ze sprzedawcą, wyjaśnił powody opóźnienia, przeprosił itd. ?
Czy zgłosił Pan po otrzymaniu przesyłki mailowo uwagi do sprzedawcy i otrzymał przeprosiny, wyjaśnienie ?
3. Proszę pamięta, że od kilku lat sprzedawcy są "źle" traktowani ( kulturalnie pisząc) przez Allegro za otrzymane negatywy i opóźnienia w wysyłce ...stąd też może nerwowa reakcja sprzedającego ....wina tutaj niestety jest duża Allegro ☹️😥
4. Policja ? Za co ? Z czym ? Czy to są groźby karalne czy co ?
Zapewne sprzedawca miał w ustawieniach, że wyśle natychmiast, a wysłał dopiero po 10 minutach od zamówienia, musiał dobiec do paczkomatu, a że ślisko było, co rusz potykał się i przewracał.
Rozumiem to rozgoryczenie i zasadność wystawionego negatywa, rozumiem że kupiono jakiś przedmiot ratujący życie, a tu taki pech, bo nie dotarł natychmiast,
a co to było? lakier do paznokci w modnym tego wieczora kolorze? Hm.