Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć. Bez żadnej przyczyny/informacji z Państwa strony moje 18 letnie konto nagle zostało pozbawione możliwości zakupu. Zgłosiłem poprzez formularz ( zgłoszenie numer "39337449").
Nie zmieniałem hasła, nie zmieniałem IP, konto ma 2FA, wydaje się że to błąd po waszej stronie. Co mam zrobić aby konto zostało odblokowane?
@LifeIn Cześć. 🙂 Twoje konto nie jest zablokowane. Sprawdzimy, co się dzieje i dostaniesz odpowiedź mejlową. 🙂
@ko_alkato dlaczego nie mogę nic kupować? Próbowałem wpierw kupić kartę PSN pomysłałem ze to blad ale potem wybralem ksiazke i to samo. O co chodzi?
@LifeIn Zgodnie z komunikatem — sprawdzimy Twoje konto i dostaniesz odpowiedź mejlową.
@ko_alkanapisałem dodatkowe wyjasnienia na maila jesli beda pomocne. Prosze o jak najszybsza reakcje/kontakt.
W jakim terminie dostanę odpowiedź? Dalej cisza. @ko_alka
Na tą chwilę problem został usunięty ale dalej nie wiem co się stało i czy nie pojawi się znowu - brak odpowiedzi na mail @ko_alka
@LifeIn twoje zgłoszenie do nas dotarło, więc poczekaj proszę cierpliwie na odpowiedź.