Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , ostatnio znajoma zamawiała produkty u pewnego sprzedawcy jak się okazało produkt przyszedł inny(inny rozmiar , inna marka) po rozmowie telefonicznej została zbyta ze katalog automatycznie się dodał etc. Ponownie zakupiła produkt i znów przyszło coś innego(sprzedawca deklarował taki rozmiar jakiego nie mieli inni)
Katalog allegro łączy produkty błędnie należy sprawdzić to co zamówiła z opisem oferty jeśli są rozbiezności na korzyść opisu tzn że winny katalog allegro
Np. Kredka budowlana biała , zdjęcie firmy od której zawsze brała czyli MAR-BOR ,w parametrach inna marka , a przysłali jeszcze coś innego. Dlatego idzie zgłupieć
Sprawdź opis aukcji co tam za towar jest opisany jak ten co dostała tzn że katalog dodał zdjecia do oferty i parametry innego produktu bo uznał oba za to samo wyjdzie ci wtedy kto tu rację ma czy sprzedawca się pomylił czy katalog mu oferty zmienił
@Client:105146235 To sprzedający odpowiada za poprawne połączenie ofert z Katalogiem produktów, a zachęcanie klientów do zakupów poza Allegro jest oczywiście niedozwolone.
@ko_alka ma Pani rację o ile za pierwszym razem dobrze połaczył produkt to nie odpowiada za to że ten produkt wasz system podpiął pod cos innego i zmienił oferte sprzedawcy bez informowania go o tym. Takim sposobem to majac kilka tysiecy ofert produktow sprzedawca musialby całodobowo monitorować czy allegro nie zrobilo mu psikusa zamieniając treść ofert i nie miałby wcale pewności ze zmianę wychwyci w takim czasie aby nikt nie zdążył tego kupić. Ergo nie da się upilnować zmian nanoszonych przez bota w waszym katalogu. Jedyna kontrola wzgledna byłaby wtedy jakby wasz system zmieniał z katalogiem oferty np raz na tydzień o określonej porze plus na wniosek sprzedawcy poprawiał tylko jego ofertę wtedy można zlecić sprawdzenie ofert zaraz po aktualizacji systemu gdy sprzedawcy wiedza kiedy ona będzie i od razu pokasować i pozglaszać błędy katalogu. Wszyscy by byli zadowoleni kupujący by sie nie awantyrowali że dostali co innego niż kupili, sprzedawcy by nie pomstowali że katalog im pozmieniał oferty na kolanie i teraz kupujący im pyskują a allegro mialoby w miarę ogarnięty katalog i w jednym terminie zgłoszenia na błędy do poprawki gdzie widzielibyście 1 ilość błedów zgloszonych do danego produktu więc sama statystyką moglibyście poprawić pozycje w katalogu bo wiadomo że jak jest100 zgloszeń że jest źle a 1 że dobrze to racje ma ta 100
Zgadzam się to by było dobre rozwiązanie natomiast ten sprzedawca ma inne zdjęcia inny opos inne parametry a wysyła jeszcze coś innego. Czyli kupując Ferrari mogę otrzymać malucha , myśle ze to strategia sprzedawcy reklamującego „markowe produkty” a wysyła coś innego potem jakoś się wyłga lub zwróci cześć kosztów i i tak wyjdzie na plus. W dodatku prosi o zakupy na stronie internetowej gdzie Allegro powinno już dawno takie konto zawiesić
Może być jak mówisz że sprzedawca leci w głupa ale logicznie by mu się to nie opłacało bo przyjmowalby co chwile zwroty lub odsyłał na swój koszt to co trzeba po zwrocie. Kosztowo by to się nie opłacało odnośnie katalogu może zmienić parametry, zdjecia lub tytuł aukcji z wyszukiwania nie ten który jest powyzej ceny na ofercie
W „zwrotach” pisze ze nie przyjmuje zawrotów od firm i zwrotów nadanych pobraniem…. Także Allegro daje przyzwolenie na takie działania z tego co wiem nie jedna osoba zgłaszała aukcje które i tak potem wracały z tymi błędami. Ciekawe czy mi tez by tak uchodziło na sucho gdybym prowadził działalność 🧐
@Client:105146235 akurat te zapisy są zgodne z obowiazujacym prawem, ustawa jasno określa że koszt zwrotu zawsze lezy po stronie kupującego wiec nie da sie zrobic zwrotu za pobraniem. A zakupy firma firma są wyłączone z zwrotów na określonych warunkach np zakup na firmę z przeznaczeniem do użytku w tej firmie np rpwadzisz biuro masz drukarki i kupiłaś na firmę tonery
Dobrze wiedzieć , sprawdź ofertę 12284508986 i daj znać co uważasz.
Sznurek richmann w opisie i na zdjeciu powinno sie po zakupie otrzymać sznurek richmann już tlumacze jak to działa mamy tu kilka błędów
1 ean jest sznurka z mrówki więc albo sprzedawca nie miał ean na sznurek richmann i podpiął sie na rympał pod ean 2 sznurka z mrówki albo katalog allegro zidentyfikował zdjecie sznurka bez etykiety na podobne ze sznurkiem z mrówki i zrobił podmiankę paramentru ean
Tylko ze dostała inny sznurek 🤣 sprawa jest bardziej pogmatwana.
Powinna dostać richmanna a co finalnie dostała? Jeszcze co innego niż ten z mrówki? Jak tak to magazynierzy do nakopania do tyłka
Tak taki mniejszy chudszy w dodatku kreda tez innej marki nie ta.
Czyli jedno z dwóch albo magazynierzy nieogary i nawaliły baboli pakując nie to co trzeba albo polityka firmy pt sznurek to sznurek może nie zauważą
Zobaczymy jak Allegro (nie) zareaguje na te aukcje lub promowanie sklepu internetowego.
@Client:105146235 może ściągną te aukcje ale jak sprzedawca ma ustawione autowznawianie to za 30min będą znowu i to będzie takie ganianie się głupiego
@Client:105146235 Oferta została odpięta od produktu. Jeśli chodzi o promowanie sklepu na fakturze, to — tak jak już wcześniej napisałam — musielibyśmy zobaczyć tę fakturę. Nie chcemy nakładać sankcji na sprzedającego bez jednoznacznego potwierdzenia, nie będziemy również zdobywać proformy żadną prowokacją, ponieważ wierzymy w relacje partnerskie ze sprzedającymi.