anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywna opinia

tikurilka2011
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam towar od sprzedawcy jako osoba prywatna,ale z konta firmowego-nie chciałam fv,kupowałam prezent.

Wystawiłam negatywną opinię towarowi,a nie sprzedawcy.Towar przyjechał uszkodzony,bez paragonu.Po wystwieniu opini skontaktowała się ze mną sprzedawczyni z ofertą reklamacji,ja nie byłam nią zainteresowana,nie chciałam ani wymiany ani zwrotu pieniedzy.Towar poszedł do kosza.

W nastepnym dniu skontaktowała się ze mną mailowo i na fb Pani z tej firmy grożąc mi i żadając usunięcia negatywnej opini o towarze

 

"Prosimy o usunięcie negatywnej opinii jako przedsiębiorca na pewno rozumie nas Pani jakie to ważne i ze to dziala w dwie strony."
 
poniżej podła link do mojej strony na fb
Odebrałam to jako groźbę iż firma będzie negatywni komentować moją firmę.
Gdzie to zgłosić i czy Allegro zareaguje
 
oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

xyz96
#21 Demiurg#

@sklepbazalux O czynnik ludzki zapytaj sprzedawców, którzy nie uznają zasadnych reklamacji, albo po zwrocie towaru oddają kupującym 1 zł, ewentualnie tych, co świadomie sprzedają podróbki i wszelką inną tandetę. 

oznacz moderatorów

sklepbazalux
#9 Pomysłodawca#

@xyz96 ten temat jest o kupującym, który nie zgłosił reklamacji a wystawił negatywny komentarz.
Dlaczego wrzucasz wszystkich sprzedających do jednego worka, wg którego ja też się w nim znajduję?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sklepbazalux Aha, już temat niewygodny, bo zwracam uwagę na czynnik ludzki w drugą stronę. Spytaj jeszcze o ten czynnik sprzedawców, którzy w ogóle nie reagują na żadne reklamacje, gdy minie 90 dni na komentarz. 

oznacz moderatorów

sklepbazalux
#9 Pomysłodawca#

Napisałem, żeby nie wrzucać sprzedawców do jednego worka, a ty dalej swoje...

oznacz moderatorów

Client:100160870
#12 Orędownik#

@xyz96 

Jak najbardziej może, bo względem kupującego winę ponosi sprzedawca nawet wtedy, gdy zawinił dostawca. 

Tobie naprawdę brak rozumu. Ko-ko koko xyz spoko. Dalej się zachowujesz jak ta kura, koko koko. Największa ku-ra. Kura wszystkich kór. Ależ ty się biedna musisz upocić- tak cały dzień gdakać. kokokokoko koookoookkoooo

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dla mnie brzmi jak ktoś opętany piętnem mściwości, musiało zostać mocno napiętnowane.😵

oznacz moderatorów

Client:100160870
#12 Orędownik#

@LEW433  Pewnie kazano jej za duże jajka znosić i przez to taka rozdrażniona😉

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Ty zobacz jak sam brzmisz, ręce i nogi się uginają. Jeśli już czegoś nie skopiujesz, to zrozumieć się nie da. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tobie tylko ręce i nogi zostały, reszta już dawno opadła i dlatego tylko rozumiesz skopiowane.😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:100160870 Idź do przedszkola i tam opowiadaj te swoje głupoty, tylko nie obrażaj nikogo, bo możesz zarobić. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No i przeczytaj sobie prawo konsumenckie, wtedy może zrozumiesz, co to jest odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę, jej uszkodzeni, zaginięcie także wtedy, gdy zawinił przewoźnik. 

oznacz moderatorów

Client:100160870
#12 Orędownik#

Idź do przedszkola i tam opowiadaj te swoje głupoty, tylko nie obrażaj nikogo, bo możesz zarobić. 

I kolejne jajo zniesione😋

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Od 10 lat na allegro i nadal nie rozumiesz systemu komentarzy. Co ma uszkodzenie towaru do jego oceny?

Jeśli towar dotarł uszkodzony z powodu błędu w pakowaniu, a nie błędu przewoźnika, to wystawiasz komentarz sprzedawcy. 

Sprzedawca proponując reklamację zareagował prawidłowo i gdyby nie próba szantażu, to powinien dostać pozytyw. 

Powinnaś/eś wycofać opinię o produkcie i wystawić sprzedawcy zasłużonego negatywa (za szantaż, nie za towar).

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@tikurilka2011 Wyciągnij z tej sytuacji jedyny słuszny wniosek i do prywatnych zakupów załóż sobie prywatne konto.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

takie numery przed świętami, świadome szkodzenie innym ludziom?

a empatia wobec drugiego człowieka gdzie?

zamiast reklamacji śmiecenie naszej planety?

towar do śmietnika zamiast do utylizacji i recyclingu?

i żale, że ktoś może podjąć adekwatne, równoległe działania?

 

karma zawsze wraca

 

oznacz moderatorów