Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar od sprzedawcy jako osoba prywatna,ale z konta firmowego-nie chciałam fv,kupowałam prezent.
Wystawiłam negatywną opinię towarowi,a nie sprzedawcy.Towar przyjechał uszkodzony,bez paragonu.Po wystwieniu opini skontaktowała się ze mną sprzedawczyni z ofertą reklamacji,ja nie byłam nią zainteresowana,nie chciałam ani wymiany ani zwrotu pieniedzy.Towar poszedł do kosza.
W nastepnym dniu skontaktowała się ze mną mailowo i na fb Pani z tej firmy grożąc mi i żadając usunięcia negatywnej opini o towarze
@sklepbazalux O czynnik ludzki zapytaj sprzedawców, którzy nie uznają zasadnych reklamacji, albo po zwrocie towaru oddają kupującym 1 zł, ewentualnie tych, co świadomie sprzedają podróbki i wszelką inną tandetę.
@xyz96 ten temat jest o kupującym, który nie zgłosił reklamacji a wystawił negatywny komentarz.
Dlaczego wrzucasz wszystkich sprzedających do jednego worka, wg którego ja też się w nim znajduję?
@sklepbazalux Aha, już temat niewygodny, bo zwracam uwagę na czynnik ludzki w drugą stronę. Spytaj jeszcze o ten czynnik sprzedawców, którzy w ogóle nie reagują na żadne reklamacje, gdy minie 90 dni na komentarz.
Napisałem, żeby nie wrzucać sprzedawców do jednego worka, a ty dalej swoje...
Jak najbardziej może, bo względem kupującego winę ponosi sprzedawca nawet wtedy, gdy zawinił dostawca.
Tobie naprawdę brak rozumu. Ko-ko koko xyz spoko. Dalej się zachowujesz jak ta kura, koko koko. Największa ku-ra. Kura wszystkich kór. Ależ ty się biedna musisz upocić- tak cały dzień gdakać. kokokokoko koookoookkoooo
Dla mnie brzmi jak ktoś opętany piętnem mściwości, musiało zostać mocno napiętnowane.😵
@LEW433 Pewnie kazano jej za duże jajka znosić i przez to taka rozdrażniona😉
@LEW433 Ty zobacz jak sam brzmisz, ręce i nogi się uginają. Jeśli już czegoś nie skopiujesz, to zrozumieć się nie da.
Tobie tylko ręce i nogi zostały, reszta już dawno opadła i dlatego tylko rozumiesz skopiowane.😁
@Client:100160870 Idź do przedszkola i tam opowiadaj te swoje głupoty, tylko nie obrażaj nikogo, bo możesz zarobić.
No i przeczytaj sobie prawo konsumenckie, wtedy może zrozumiesz, co to jest odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę, jej uszkodzeni, zaginięcie także wtedy, gdy zawinił przewoźnik.
Idź do przedszkola i tam opowiadaj te swoje głupoty, tylko nie obrażaj nikogo, bo możesz zarobić.
I kolejne jajo zniesione😋
Od 10 lat na allegro i nadal nie rozumiesz systemu komentarzy. Co ma uszkodzenie towaru do jego oceny?
Jeśli towar dotarł uszkodzony z powodu błędu w pakowaniu, a nie błędu przewoźnika, to wystawiasz komentarz sprzedawcy.
Sprzedawca proponując reklamację zareagował prawidłowo i gdyby nie próba szantażu, to powinien dostać pozytyw.
Powinnaś/eś wycofać opinię o produkcie i wystawić sprzedawcy zasłużonego negatywa (za szantaż, nie za towar).
@tikurilka2011 Wyciągnij z tej sytuacji jedyny słuszny wniosek i do prywatnych zakupów załóż sobie prywatne konto.
takie numery przed świętami, świadome szkodzenie innym ludziom?
a empatia wobec drugiego człowieka gdzie?
zamiast reklamacji śmiecenie naszej planety?
towar do śmietnika zamiast do utylizacji i recyclingu?
i żale, że ktoś może podjąć adekwatne, równoległe działania?
karma zawsze wraca