Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Jestem klientem i mam problem ze sprzedawcą. Dokonałem zakupu, wpłaciłem pieniądze i czekałem na paczkę do odebrania w paczkomacie Inpost a ta nie doszła. Całość śledziłem przez aplikacje i wiem że paczka została cofnięta z powrotem do sprzedawcy.
Aplikacja pokazała:
24 Cze 2020, 6:22 - Przekazano do doręczenia.
24 Cze 2020, 6:23 - Odmowa przyjęcia.
24 Cze 2020, 8:35 - Zwrot do nadawcy.
"Paczka nie doszła, brak kontaktu ze sprzedawcą - nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile. Zwrot gotówki za pomocą Allegro i tutaj bardzo dziękuje pracownikom portalu ponieważ inaczej został bym bez pieniążków. Wszelkie odpisywanie tutaj sprzedawcy jest bez sensu - wysyła paczkę z dobrym towarem a ja odbieram w paczkomacie i tyle. !!! KUPUJ U KONKURENCJI !!!"
Sprzedawca napisał odpowiedź z dnia 13 lip 2020 (dziwi mnie że nie czekał jakoś specjalnie)
"W przypadku nieodebrania paczki czekamy az przesyłka do nas powróci aby nie dopuścić do nadużyć. Poinformowaliśmy pana o tym fakcie w dyskusji, dodam, ze z allegro otrzymywał pan automatyczne odpowiedzi bota czyli był to automat/robot, który przesyła wszystkim takie same odpowiedzi, zatem nie jest prawda to co pan , ponieważ nikt z allegro nie byl zaangażowany w pana sprawę, wystarczyło iz paczka do nas wróciła, dokonaliśmy zwrotu kosztów. Życze Zdrowia"
Moim zdaniem komentarz nie narusza zasad Allegro, a jeśli piszesz tu prawdę, to komentarz także nie narusza żadnych dóbr. Niesprawiedliwy i niemądry wydaje się każdemu sprzedawcy każdy negatyw, więc nic dziwnego, że tak napisał. Nie napisałeś w komentarzu, że zostałeś okradziony, tylko przypuszczasz, że mógłbyś zostać bez pieniędzy gdyby nie pomoc Allegro. Absolutnie nie masz się czego obawiać i treści komentarza nie musisz zmieniać.
@Jarek19810825 A z ciekawości - co Ci powiedzieli na linii Inpostu jak dzwoniłeś i chciałeś wyjaśnić sprawę odmowy przyjęcia?
Pisałem na Facebooku że mam problem.
"Cześć, z tej strony konsultant InPost. Informuję, że w procesie doręczenia przesyłki wystąpiły utrudnienia, które uniemożliwiają jej dostarczenie. Przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy. O przyczynach tej sytuacji możemy poinformować jedynie Nadawcę. W związku z tym sugeruję kontakt z Nadawcą w celu wyjaśnienia."
Myślę że mogła się uszkodzić gdzieś na trasie, jakkolwiek było sprzedawca mógł się kontaktować ze mną że będzie opóźnienie itd. Myślę że Inpost zwykle bierze odpowiedzialność (myślę że paczka jest dobrze zapakowana ale też znam filmy z internetu gdzie widać jak to jest od zaplecza) jeżeli by coś poszło nie tak więc sprzedawca nie jest stratny.
To co chciałem kupić to był miód 25kg, później zamówiłem sobie u konkurencji i nie mam zastrzeżeń co do pakowania. Dają dużo folii bąbelkowej, naklejkę góra - dół, dobry karton, obklejają taśmą i musi dojechać do celu.
U innego sprzedawcy jeszcze kupiłem 2 litrowe wiaderka i 4kg pyłku kwiatowego - pakowanie tą samą metodą. Jestem zadowolony a wcześniej taka wpadka, strata czasu i nerwy.