anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostałem potwierdzenia zwrotu pieniędzy na maila

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

Tak jak w tytule, nie dostałem potwierdzenia zwrotu pieniędzy od sprzedającego na maila, z tym, że sprzedający wysłał mi zrzut ekranu z potwierdzeniem zwrotu. Istnieje możliwość, że allegro po prostu nie wysłało mi potwierdzenia na maila?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

krejzole
#14 Krzewiciel#

Pisz reklamację do allegro, oni chętnie Ci pomogą, mają dobrą obsługę.

oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

No jak w najbliższym czasie nie dojdzie mi żaden mail to będę musiał tak zrobić

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A o której to było

oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

Na zrzucie ekranu napisane jest, że zwrot został zrobiony wczoraj o 11:57

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Zwrot dostaniesz na pewno w poniedziałek. Płatność jest błyskawiczna ale na zwrot musisz niestety poczekać. Przez 3 dni mogą zarobić obracając Twoją gotówką.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:103468880 tak , ale jest inna opcja . Sprzedawjący zlecił zwrot w czasie gdy nie miał środków na koncie , informację o zleceniu owszem otrzymuje ,ale potwierdzenie mailowe pojawia się dopiero po pobraniu środków z konta sprzedawcy . Jeśli środki nie pojawią się zlecenie zostanie anulowane i należy je ponowić . Najlepiej bedzie jak sprawdzą to moderatorzy  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103468880 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia to

8fbbc181-4f99-11ec-babf-43a6570df0e4

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103468880 dziękuję! Nie widzę tego zwrotu w systemie, może było to poza Allegro Finanse. Czy możesz przesłąć zrzut ekranu jaki otrzymałeś od sprzedającego? Mogą tam być Twoje dane, więc zasłoń je proszę lub prześlij go bezpośrednio na spolecznosc@allegro.pl . 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

SAVE_20211218_134005.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103468880 bardzo dziękuję za przesłanie zrzutu! 
Podejrzewam, że racje może mieć @mdrogeria i sprzedający zlecił zwrot, ale nie miał środków na Allegro Finanse i dlatego nie widać go u Ciebie i nie otrzymałeś wiadomości e-mail.
Wyjaśniam to dla Ciebie i gdy tylko otrzymam potwierdzenie co się stało, wrócę tutaj z informacją. W razie problemów ze zwrotem będziemy działać i na pewno otrzymasz swoją wpłatę z powrotem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

Okej, dziękuję bardzo

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103468880 stało się tak jak przypuszczaliśmy i sprzedający zlecił zwrot, gdy nie miał odpowiedniej ilości środków na saldzie Allegro Finanse. Dziś udało się zlecić do Ciebie zwrot wpłaty i powinieneś otrzymać od nas potwierdzenie w wiadomości e-mail 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

Tak, właśnie wczoraj rano dostałem maila dotyczącego zwrotu. Dziękuję bardzo za pomoc!

oznacz moderatorów

Client:103468880
#8 Zapaleniec#

A numer zwrotu to 

0e4895f1-5e5d-11ec-8771-994bf2dcd760

oznacz moderatorów