anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o zwrot środków w przypadku braku towaru

Catwoman26
#7 Wielbiciel#

Dnia 13.12. zakupiłam towar, który został od razu opłacony. Dnia 17.12 dowiedziałam się od sprzedawcy, iż nie ma towaru i zlecił zwrot środków, lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. W zakładce moje zakupy towar widnieje dalej jako opłacony i oczekujący na wysyłkę, stąd moje pytanie czy mam zaznaczyć, że zwracam towar mimo iż w rzeczywistości go nie otrzymałam? nie mam opcji anulowania zamówienia czy czekać nadal na zaksięgowanie środków od sprzedawcy ?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

A skąd wiesz że sprzedający zwrócił środki? jak zwrócił to Allegro wysyła maila. Na razie nic nie klikaj, dopóki nie będziesz miał zwrotu kasy.

oznacz moderatorów

Catwoman26
#7 Wielbiciel#

Napisał mi w wiadomości w piątek, że zlecił zwrot środków, ale do tej pory ich nie mam i nie wiem co robić w tej sytuacji, żeby to było, że tak powiem oficjalnie, bo teraz jest to tylko na przysłowiowe słowo, że napisał mi, że zlecił ten zwrot.

oznacz moderatorów

Catwoman26
#7 Wielbiciel#

On tego zamówienia nie anulował nawet. Wisi u mnie na koncie dalej jako zakup opłacony i czeka na wysyłkę.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Catwoman26 
On tego zamówienia nie anulował nawet.

W tej sytuacji sprzedawca nie ma takich możliwości. 
Anulować może natomiast Kupujący.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

malutka11_89
#7 Wielbiciel#

U Mnie jest ta sama sytuacja ! Też w piątek się dowiedziałam ,dziś napisałam kiedy będzie zwrot to odpisano mi z wykrzyknikami że zwrot został dokonany w piątek .Środków nie mam nadal na koncie .

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@malutka11_89 Jeśli sprzedający zlecił zwrot, środki wrócą do Ciebie w ciągu kilku dni. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Catwoman26 Sprzedawca powinien w takiej sytuacji zwrócić pieniądze niezwłocznie. Po zwrocie Allegro przekaże Ci je w ciągu 3 dni roboczych. Poczekaj jeszcze. Niczego nie musisz nigdzie zaznaczać, bo to sprzedawca nie potrafi się wywiązać z zawartej umowy. Gdyby za kilka dni pieniądze nie wróciły na konto, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Catwoman26 13 grudnia widzę u Ciebie kilka zamówień. Podaj numer tego, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Catwoman26
#7 Wielbiciel#

dcc6e9c1-5c08-11ec-8284-397b81a0f031

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Catwoman26 Sprzedający zlecił zwrot poprawnie w piątek. W ciągu kilku dni pieniądze wrócą na rachunek, którego użyłaś, opłacając to zamówienie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów