Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule, nie dostałem potwierdzenia zwrotu pieniędzy od sprzedającego na maila, z tym, że sprzedający wysłał mi zrzut ekranu z potwierdzeniem zwrotu. Istnieje możliwość, że allegro po prostu nie wysłało mi potwierdzenia na maila?
Pisz reklamację do allegro, oni chętnie Ci pomogą, mają dobrą obsługę.
No jak w najbliższym czasie nie dojdzie mi żaden mail to będę musiał tak zrobić
A o której to było
Na zrzucie ekranu napisane jest, że zwrot został zrobiony wczoraj o 11:57
Zwrot dostaniesz na pewno w poniedziałek. Płatność jest błyskawiczna ale na zwrot musisz niestety poczekać. Przez 3 dni mogą zarobić obracając Twoją gotówką.
Client:10346888
@Client:103468880 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
Numer zamówienia to
8fbbc181-4f99-11ec-babf-43a6570df0e4
@Client:103468880 dziękuję! Nie widzę tego zwrotu w systemie, może było to poza Allegro Finanse. Czy możesz przesłąć zrzut ekranu jaki otrzymałeś od sprzedającego? Mogą tam być Twoje dane, więc zasłoń je proszę lub prześlij go bezpośrednio na spolecznosc@allegro.pl .
@Client:103468880 bardzo dziękuję za przesłanie zrzutu!
Podejrzewam, że racje może mieć @mdrogeria i sprzedający zlecił zwrot, ale nie miał środków na Allegro Finanse i dlatego nie widać go u Ciebie i nie otrzymałeś wiadomości e-mail.
Wyjaśniam to dla Ciebie i gdy tylko otrzymam potwierdzenie co się stało, wrócę tutaj z informacją. W razie problemów ze zwrotem będziemy działać i na pewno otrzymasz swoją wpłatę z powrotem.
Okej, dziękuję bardzo
@Client:103468880 stało się tak jak przypuszczaliśmy i sprzedający zlecił zwrot, gdy nie miał odpowiedniej ilości środków na saldzie Allegro Finanse. Dziś udało się zlecić do Ciebie zwrot wpłaty i powinieneś otrzymać od nas potwierdzenie w wiadomości e-mail 🙂
Tak, właśnie wczoraj rano dostałem maila dotyczącego zwrotu. Dziękuję bardzo za pomoc!
A numer zwrotu to
0e4895f1-5e5d-11ec-8771-994bf2dcd760