Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z aplikacją. Nie pomaga czyszczenie danych ani reinstalacja. Mianowicie, gdy chcę skorzystać z zakładki "filtruj" wyskakuje komunikat o braku połączenia. Ktoś wie, jak sobie z tym poradzić?
@myslin1 Prześlij proszę zrzut ekranu z widokiem tego komunikatu.
@myslin1 Czy masz możliwość sprawdzenia czy problem się powtórzy, kiedy skorzystasz z innego połaczenia internetowego?
Różne sieci WiFi oraz GSM, ten sam problem
@myslin1 Przekazałam Twoją sprawę do konsultacji. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@myslin1 Zespół techniczny nie potwierdził błędów po naszej stronie.
Na jednej z ikonek widocznych na zrzucie widnieje 135K/s, co z pewnościa oznacza przesył danych. Nie jestem w stanie określić jaki jest najlepszy do przeglądania naszych stron czy korzystania z dostępnych opcji, ale zasugerowano mi, że ten jest za niski. Na słaby zasięg wskazuje też ikonka 3 od prawej (obok baterii).
Zalecam ponowne sprawdzenie innych sieci, jeśli to możliwe, a także zmianę ustawień połączenia internetowego.
Nie jest to wina prędkości przesyłu, tak, jak wspominałem, sprawdzałem to na różnych sieciach. A przesył w rogu, to tylko dana chwilowa, wystarczyło, że screen został zrobiony po próbie komunikacji z serwerem i już będzie to wartość niższa. Już nie ważne, coś wymyślę. Dziękuję za chęci