Nie ma kontaktu ze sprzedawcą

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie ze sprzedawcą [edytowano] (oferuje artykuły oświetleniowe)?
Przedmiot zamówiony, opłacony, brak odzewu, brak wysłania paczki mimo tego, że termin podany na profilu upłynął. Na maila nie odpowiada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PJastr01Kiedy zakup? jaki był podany czas wysyłki? Jeżeli terminy minęły rozpocznij dyskusję
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie mogę rozpocząć dyskusji bo zakup był dokonany bez zalogowania, nie zdawałam sobie sprawy, że to robi jakąś różnicę, bo z allegro korzystam bardzo sporadycznie. Chyba, że mimo wszystko się da, a ja nie wiem jak? 😉
Termin wysyłki podany na ofercie to 2 dni. Zakup i płatność dokonana tydzień temu. Nie jest to jeszcze bardzo długi okres, ale niepokoi mnie, że sprzedawca nie odpisuje na maila.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PJastr01 w tej sytuacji najlepiej napisz do nas przez ten formularz - pomożemy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Menedżer Społeczności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję 🙂