Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozumiem że mail od Allegro był, a środki wracają tam skąd wyszły, jak płaciłeś?
@Client:96714057 sprawdziłam, że zwrot (0M6GW/2023) został wykonany wczoraj, otrzymasz go na konto przypisane do BLIKa, jest to zwrot częściowy (40,90 zł) z zamówienia nr d711d5f0-50bf-11ee-92d7-cf28daeb85e4.
Jeśli chodzi o drugie zamówienie, to sprzedający nie zwrócił wpłaty, zgodnie z Polityką zwrotów na Allegro sprzedający ma na zwrot pieniędzy od 2 do 7 dni kalendarzowych, licząc od momentu odebrania przesyłki zwrotnej.
Jeśli ten czas minął, skontaktuj się proszę ze sprzedającym, możesz w tym celu założyć dyskusję, po 24h w razie potrzeby będziesz mogła poprosić o naszą pomoc.
@la_nika Witaj z rana 🌼, czemu klienta wprowadzasz w bład pisząc ,,sprzedający ma na zwrot pieniędzy od 2 do 7 dni kalendarzowych ,, Ustawodawca inaczej to określa .
Witaj @mdrogeria! Napisałam dość wyraźnie, że "zgodnie z Polityką zwrotów na Allegro sprzedający ma na zwrot pieniędzy od 2 do 7 dni kalendarzowych, licząc od momentu odebrania przesyłki zwrotnej".
Smacznej kawusi! ☕
@Client:96714057 według ustawy sprzedający powinien niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia) zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (i nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością). Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).