anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę anulować zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Maximus2
#7 Wielbiciel#

kupiłem przedmiot 14 grudnia. Sprzedający miał go wysłać do paczkomatu w ciągu 48h. Do dnia dzisiejszego nie ma nadanej paczki. Sprzedawca nie odbiera telefonów, nie odpisuje na meile. Chciałem wg instrukcji anulować zamówienie w "Moje zakupy" ale niestety u mnie tka opcja przy tym zakupie nie widnieje. Jak teraz postępować z tym przedmiotem (dokładnie chodzi o lampki choinkowe) ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

@Maximus2 

 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Wszystkie trzy opcje są tak samo ważne i sprzedawca musi zwrócić całą wpłatę.

Jeżeli to był zakup od osoby prywatnej, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim napisz o rezygnacji ze względu na niedotrzymanie terminu wysyłki/dostawy i podaj numer konta do zwrotu wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w ciągu 24 godzin.

oznacz moderatorów
Maximus2
#7 Wielbiciel#

Czyli mogę tak zrobić tzn "zwrócić towar" mimo tego że sprzedający nawet nie wysłał towaru? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, możesz, to jest odstąpienie od umowy. Sprzedawca musi oddać całą wpłatę.

oznacz moderatorów