Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłem przedmiot 14 grudnia. Sprzedający miał go wysłać do paczkomatu w ciągu 48h. Do dnia dzisiejszego nie ma nadanej paczki. Sprzedawca nie odbiera telefonów, nie odpisuje na meile. Chciałem wg instrukcji anulować zamówienie w "Moje zakupy" ale niestety u mnie tka opcja przy tym zakupie nie widnieje. Jak teraz postępować z tym przedmiotem (dokładnie chodzi o lampki choinkowe) ?
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Wszystkie trzy opcje są tak samo ważne i sprzedawca musi zwrócić całą wpłatę.
Jeżeli to był zakup od osoby prywatnej, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim napisz o rezygnacji ze względu na niedotrzymanie terminu wysyłki/dostawy i podaj numer konta do zwrotu wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w ciągu 24 godzin.
Czyli mogę tak zrobić tzn "zwrócić towar" mimo tego że sprzedający nawet nie wysłał towaru?
Tak, możesz, to jest odstąpienie od umowy. Sprzedawca musi oddać całą wpłatę.