anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę dokończyć zakupów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Po wybraniu produktu do zakupu, przechodzę do koszyka. Tam mam wybór smart allegro za darmo i smart allegro płatny, wybrałem smart darmowy. Poniżej mam moje dane adresowe, jeszcze niżej pisze wpisz emalila w celu przesłania kodu. Email na pocztę nie dochodzi. Po prawej stronie mam małe okienko podsumowanie i nie aktywny przycisk "Kupuj i płać". Co mogę zrobić lub jak funkcja jest włączona?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#

A masz Smarta czy w momencie zakupów chcesz go opłacić?

oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

smart-a mam na 3 miesiące darmowy do 5 zakupów, ale jak nawet nie zaznaczę smart to jest wszystko tak samo jak opisałem powyżej

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Dziękuję, dostałam Twojego maila. Wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną w swojej przeglądarce oraz sprawdź, czy sytuacja jest analogiczna na innym urządzeniu. Nasz zespół techniczny sprawdzi tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Niestety nie możemy ustalić tego błędu w związku z tym potrzebujemy zrzutów z widokiem całego okna bez wymazanych danych od strony oferty, którą dodajesz do koszyka. Możesz ponownie przesłać ją mailem na adres spolecznosc@allegro.pl, ale dodaj proszę pełen widok swojego ekranu oraz zdjecia (lub jeśli to możliwe filmik) z kolejno wykonywanymi krokami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat czy mogę poprosić o przesłanie zrzutu ekranu, na którym widać ten problem na adres spolecznosc@allegro.pl?  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Jak mogę inaczej przesłać film, bo z mojej poczty limit jest 100MB a film przekracza ten limit

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Jeśli nie dasz rady przez pocztę, spróbuj przez program do przesyłania danych np. WeTransfer

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Powinno już być na waszej poczcie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Jak wiadomość dotrze, dam znać 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Dodam że sprawdzałem na innym kompie i jest to samo.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Dostaliśmy od Ciebie wiadomość ze zrzutem, który nie obrazuje problemu w pełni. Wykonaj zrzuty, na których będą widoczne wszystkie etapy, jakie opisałeś.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Na filmie nie widać, że brakuje wyboru dostawcy?! Brakuje metody płatności?! Jest tylko adres odbiorcy, podać jakiś kod wysłany na emaila?! Kobieto nie widziałaś filmu wysłanego na e-maila?! Ilu jest moderatorów?!  Chcę tylko z jedną rozmawiać a nie z 10 moderatorami i wszystkim pisać od początku!! Proszę oglądnąć film, który wysłałem i wyjaśnić co jest nie tak 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Niestety w wiadomościach, jakie do nas dotarły, nie ma filmu, o którym piszesz. Spróbuj go wysłać ponownie lub wykonaj i prześlij zrzuty ekranu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Otrzymaliśmy już wiadomość z filmem od Ciebie, więc dziękuję. Przekazałam już prośbę o sprawdzenie tej sytuacji przez nasz zespół techniczny. Jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Na filmiku widać, że dokonujesz zakupu z innego konta niż to, z którego tutaj piszesz. Konto z filmu zarejestrowane jest na Zygmunta, natomiast to tutaj na Tomasza. Jeśli korzystasz z innego sposobu zakupu, to musisz wpisać adres w polu "adres email", który jest dostępny na dole strony, żeby przycisk do zakupu się podświetlił i abyś mógł przejść dalej. Na filmie widać, że to pole jest puste, dlatego też nie możesz dokonać zakupu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

To jest konto wujka, jestem u niego na pulpicie zdalnym (duża odległość fizyczna nas dzieli). Jak wpisuje emaila raz dostaje numer a raz nie! Dlaczego nie widać u niego metody płatności i wyboru dostawcy?!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Próbujemy to ustalić, ale tak jak pisałam, na filmiku, który nam przesłałeś nie ma uzupełnionego pola "adres email". Jeśli masz nagranie z procesu zakupu z wpisanym tym adresem, prześlij nam go proszę w ten sam sposób. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Wujek wpisuje e-maila, dostaje kod ale nie widzi gdzie go wpisać.

oznacz moderatorów