anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę dokończyć zakupów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Po wybraniu produktu do zakupu, przechodzę do koszyka. Tam mam wybór smart allegro za darmo i smart allegro płatny, wybrałem smart darmowy. Poniżej mam moje dane adresowe, jeszcze niżej pisze wpisz emalila w celu przesłania kodu. Email na pocztę nie dochodzi. Po prawej stronie mam małe okienko podsumowanie i nie aktywny przycisk "Kupuj i płać". Co mogę zrobić lub jak funkcja jest włączona?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#

A masz Smarta czy w momencie zakupów chcesz go opłacić?

oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

smart-a mam na 3 miesiące darmowy do 5 zakupów, ale jak nawet nie zaznaczę smart to jest wszystko tak samo jak opisałem powyżej

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Dziękuję, dostałam Twojego maila. Wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną w swojej przeglądarce oraz sprawdź, czy sytuacja jest analogiczna na innym urządzeniu. Nasz zespół techniczny sprawdzi tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Niestety nie możemy ustalić tego błędu w związku z tym potrzebujemy zrzutów z widokiem całego okna bez wymazanych danych od strony oferty, którą dodajesz do koszyka. Możesz ponownie przesłać ją mailem na adres spolecznosc@allegro.pl, ale dodaj proszę pełen widok swojego ekranu oraz zdjecia (lub jeśli to możliwe filmik) z kolejno wykonywanymi krokami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat czy mogę poprosić o przesłanie zrzutu ekranu, na którym widać ten problem na adres spolecznosc@allegro.pl?  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Jak mogę inaczej przesłać film, bo z mojej poczty limit jest 100MB a film przekracza ten limit

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Jeśli nie dasz rady przez pocztę, spróbuj przez program do przesyłania danych np. WeTransfer

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Powinno już być na waszej poczcie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Jak wiadomość dotrze, dam znać 🙂 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Dodam że sprawdzałem na innym kompie i jest to samo.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Dostaliśmy od Ciebie wiadomość ze zrzutem, który nie obrazuje problemu w pełni. Wykonaj zrzuty, na których będą widoczne wszystkie etapy, jakie opisałeś.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Na filmie nie widać, że brakuje wyboru dostawcy?! Brakuje metody płatności?! Jest tylko adres odbiorcy, podać jakiś kod wysłany na emaila?! Kobieto nie widziałaś filmu wysłanego na e-maila?! Ilu jest moderatorów?!  Chcę tylko z jedną rozmawiać a nie z 10 moderatorami i wszystkim pisać od początku!! Proszę oglądnąć film, który wysłałem i wyjaśnić co jest nie tak 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Niestety w wiadomościach, jakie do nas dotarły, nie ma filmu, o którym piszesz. Spróbuj go wysłać ponownie lub wykonaj i prześlij zrzuty ekranu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Otrzymaliśmy już wiadomość z filmem od Ciebie, więc dziękuję. Przekazałam już prośbę o sprawdzenie tej sytuacji przez nasz zespół techniczny. Jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Na filmiku widać, że dokonujesz zakupu z innego konta niż to, z którego tutaj piszesz. Konto z filmu zarejestrowane jest na Zygmunta, natomiast to tutaj na Tomasza. Jeśli korzystasz z innego sposobu zakupu, to musisz wpisać adres w polu "adres email", który jest dostępny na dole strony, żeby przycisk do zakupu się podświetlił i abyś mógł przejść dalej. Na filmie widać, że to pole jest puste, dlatego też nie możesz dokonać zakupu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

To jest konto wujka, jestem u niego na pulpicie zdalnym (duża odległość fizyczna nas dzieli). Jak wpisuje emaila raz dostaje numer a raz nie! Dlaczego nie widać u niego metody płatności i wyboru dostawcy?!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zebraheat Próbujemy to ustalić, ale tak jak pisałam, na filmiku, który nam przesłałeś nie ma uzupełnionego pola "adres email". Jeśli masz nagranie z procesu zakupu z wpisanym tym adresem, prześlij nam go proszę w ten sam sposób. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zebraheat
#7 Wielbiciel#

Wujek wpisuje e-maila, dostaje kod ale nie widzi gdzie go wpisać.

oznacz moderatorów