Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wybraniu produktu do zakupu, przechodzę do koszyka. Tam mam wybór smart allegro za darmo i smart allegro płatny, wybrałem smart darmowy. Poniżej mam moje dane adresowe, jeszcze niżej pisze wpisz emalila w celu przesłania kodu. Email na pocztę nie dochodzi. Po prawej stronie mam małe okienko podsumowanie i nie aktywny przycisk "Kupuj i płać". Co mogę zrobić lub jak funkcja jest włączona?
A masz Smarta czy w momencie zakupów chcesz go opłacić?
smart-a mam na 3 miesiące darmowy do 5 zakupów, ale jak nawet nie zaznaczę smart to jest wszystko tak samo jak opisałem powyżej
@zebraheat Dziękuję, dostałam Twojego maila. Wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną w swojej przeglądarce oraz sprawdź, czy sytuacja jest analogiczna na innym urządzeniu. Nasz zespół techniczny sprawdzi tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
@zebraheat Niestety nie możemy ustalić tego błędu w związku z tym potrzebujemy zrzutów z widokiem całego okna bez wymazanych danych od strony oferty, którą dodajesz do koszyka. Możesz ponownie przesłać ją mailem na adres spolecznosc@allegro.pl, ale dodaj proszę pełen widok swojego ekranu oraz zdjecia (lub jeśli to możliwe filmik) z kolejno wykonywanymi krokami.
@zebraheat czy mogę poprosić o przesłanie zrzutu ekranu, na którym widać ten problem na adres spolecznosc@allegro.pl?
Jak mogę inaczej przesłać film, bo z mojej poczty limit jest 100MB a film przekracza ten limit
@zebraheat Jeśli nie dasz rady przez pocztę, spróbuj przez program do przesyłania danych np. WeTransfer.
Powinno już być na waszej poczcie
@zebraheat Jak wiadomość dotrze, dam znać 🙂
Dodam że sprawdzałem na innym kompie i jest to samo.
@zebraheat Dostaliśmy od Ciebie wiadomość ze zrzutem, który nie obrazuje problemu w pełni. Wykonaj zrzuty, na których będą widoczne wszystkie etapy, jakie opisałeś.
Na filmie nie widać, że brakuje wyboru dostawcy?! Brakuje metody płatności?! Jest tylko adres odbiorcy, podać jakiś kod wysłany na emaila?! Kobieto nie widziałaś filmu wysłanego na e-maila?! Ilu jest moderatorów?! Chcę tylko z jedną rozmawiać a nie z 10 moderatorami i wszystkim pisać od początku!! Proszę oglądnąć film, który wysłałem i wyjaśnić co jest nie tak
@zebraheat Niestety w wiadomościach, jakie do nas dotarły, nie ma filmu, o którym piszesz. Spróbuj go wysłać ponownie lub wykonaj i prześlij zrzuty ekranu.
@zebraheat Otrzymaliśmy już wiadomość z filmem od Ciebie, więc dziękuję. Przekazałam już prośbę o sprawdzenie tej sytuacji przez nasz zespół techniczny. Jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami.
@zebraheat Na filmiku widać, że dokonujesz zakupu z innego konta niż to, z którego tutaj piszesz. Konto z filmu zarejestrowane jest na Zygmunta, natomiast to tutaj na Tomasza. Jeśli korzystasz z innego sposobu zakupu, to musisz wpisać adres w polu "adres email", który jest dostępny na dole strony, żeby przycisk do zakupu się podświetlił i abyś mógł przejść dalej. Na filmie widać, że to pole jest puste, dlatego też nie możesz dokonać zakupu.
To jest konto wujka, jestem u niego na pulpicie zdalnym (duża odległość fizyczna nas dzieli). Jak wpisuje emaila raz dostaje numer a raz nie! Dlaczego nie widać u niego metody płatności i wyboru dostawcy?!
@zebraheat Próbujemy to ustalić, ale tak jak pisałam, na filmiku, który nam przesłałeś nie ma uzupełnionego pola "adres email". Jeśli masz nagranie z procesu zakupu z wpisanym tym adresem, prześlij nam go proszę w ten sam sposób.
Wujek wpisuje e-maila, dostaje kod ale nie widzi gdzie go wpisać.