Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaznaczając przedmioty z koszyka do zakupu i zaznaczając płatność przechodząc dalej aby zapłacić pojawi mi się powyższy komunikat i kilkukrotnie chciałem to zrobić i za każdym razem to samo, co się dzieje z allegro???
@madmax26 Obrazka nie widzimy, ale masz więcej czy tylko jeden produkt?
Więcej 3 produkty od 2 sprzedających, ale pojedyńczo jak chciałem kupić też to samo się pojawiało, czy wartość zakupów ma znaczenie bo łącznie jest 35 tys zł
To jeszcze raz obrazek może będzie widoczny
1. Rozumiem, że w banku nie masz ustawionej maksymalnej kwoty za zakupy w internecie?
2. Jeżeli kupujesz na firmę i od jednego sprzedawcy faktura będzie od 15000 brutto, to radzę nie płacić elektronicznie.
Udało się kupić jak nie zaznaczałem opcji faktura na firmę tylko kupiłem prywatnie wszystko poszło bezproblemowo, faktycznie @MikroLITY tu tkwił problem bo powyżej 15.000 zł
@madmax26 Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz?
Tak z kilku przeglądarek próbowałem to zrobić