anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę ocenić produktu.

CODY-CAPCOM
#7 Wielbiciel#

Nastąpiło to po przekierowaniu paczki na inny adres i mam informację "Problem z przesyłką". Przesyłkę oczywiście odebrałem.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CODY-CAPCOM Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

CODY-CAPCOM
#7 Wielbiciel#

Kurier DPD

Przesyłka 1009157687221U
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@CODY-CAPCOM Widzę, że został dodany nowy numer listu przewozowego do zamówienia i jest informacja o doręczeniu. Prześlij proszę zrzut ekranu z komunikatem, który wyświetla się w momencie kiedy chcesz ocenić zakup oraz wyświetlanego statusu zamówienia (zaktyj tylko swoje dane na zrzucie oraz uwzględnij całą stronę czyli pasek adresowy, datę oraz godzinę). Zweryfikuję wtedy sytuację. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

CODY-CAPCOM
#7 Wielbiciel#

Zrzut 1.jpgZrzut 2.jpg

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @CODY-CAPCOM. Skonsultuję ten temat i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@CODY-CAPCOM, już powinieneś mieć możliwość oceny produktu. Jeśli jednak nadal nie widzisz tej opcji w zakładce z zakupami, to możesz sprawdzić tutaj.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A od kogo przesyłka, jaki przewoźnik?

oznacz moderatorów