Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nastąpiło to po przekierowaniu paczki na inny adres i mam informację "Problem z przesyłką". Przesyłkę oczywiście odebrałem.
@CODY-CAPCOM Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Kurier DPD
@CODY-CAPCOM Widzę, że został dodany nowy numer listu przewozowego do zamówienia i jest informacja o doręczeniu. Prześlij proszę zrzut ekranu z komunikatem, który wyświetla się w momencie kiedy chcesz ocenić zakup oraz wyświetlanego statusu zamówienia (zaktyj tylko swoje dane na zrzucie oraz uwzględnij całą stronę czyli pasek adresowy, datę oraz godzinę). Zweryfikuję wtedy sytuację. 😊
Dziękuję, @CODY-CAPCOM. Skonsultuję ten temat i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@CODY-CAPCOM, już powinieneś mieć możliwość oceny produktu. Jeśli jednak nadal nie widzisz tej opcji w zakładce z zakupami, to możesz sprawdzić tutaj.
A od kogo przesyłka, jaki przewoźnik?