Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Po zrobieniu przelewu wyskakuje komunikat na allegro opłać zakup. A na meila dostaje wiadomość błąd podczas przetwarzania płatności online. Po której stronie jest problem? Allegro czy banku?
@Client:105582040 Nie mamy obecnie żadnej potwierdzonej awarii płatności. Najprawdopodobniej powstał problem w komunikacji między bankiem, a Allegro. W takiej sytuacji zazwyczaj wystarczy ponowić płatność, a środki z nieudanego przelewu wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.
Ponawiałem wczoraj i dzisiaj wielokrotnie. Rozumiem że trzeba się uzbroić w cierpliwość i próbować?
A nie ma przerwy w banku?
Niby nie ma. Bank Santander
@Client:105582040 Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. Skonsultuję to.
10075455306
@Client:105582040 Dziękuję. Konsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem.
Ja już ten produkt chce zamówić drugi raz.
Ogólnie chciałem zamówić inne rzeczy ale problem jest cały czas ten sam
@Client:105582040 Najmocniej Cię przepraszam za tak wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Nie było żadnego problemu z płatnościami po naszej stronie. Sugerujemy kontakt ze swoim bankiem.