anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę opłacić zakupów na allegro przelewem

Client:105582040
#7 Wielbiciel#

Witam. Po zrobieniu przelewu wyskakuje komunikat na allegro opłać zakup. A na meila dostaje wiadomość błąd podczas przetwarzania płatności online. Po której stronie jest problem? Allegro czy banku? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105582040 Nie mamy obecnie żadnej potwierdzonej awarii płatności. Najprawdopodobniej powstał problem w komunikacji między bankiem, a Allegro. W takiej sytuacji zazwyczaj wystarczy ponowić płatność, a środki z nieudanego przelewu wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:105582040
#7 Wielbiciel#

Ponawiałem wczoraj i dzisiaj wielokrotnie. Rozumiem że trzeba się uzbroić w cierpliwość i próbować? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie ma przerwy w banku?

oznacz moderatorów

Client:105582040
#7 Wielbiciel#

Niby nie ma. Bank Santander 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105582040 Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. Skonsultuję to. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:105582040
#7 Wielbiciel#

10075455306

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105582040 Dziękuję. Konsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:105582040
#7 Wielbiciel#

Ja już ten produkt chce zamówić drugi raz. 

oznacz moderatorów

Client:105582040
#7 Wielbiciel#

Ogólnie chciałem zamówić inne rzeczy ale problem jest cały czas ten sam 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105582040 Najmocniej Cię przepraszam za tak wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Nie było żadnego problemu z płatnościami po naszej stronie. Sugerujemy kontakt ze swoim bankiem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów