anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę opłacić zamówienia

Client:27919615
#8 Zapaleniec

Od wczoraj próbuję dokonać zakupu na Allegrolokalnie - ale żadna z opcji płatności nie przenosi mnie do Banku. Ani karta, ani Blik, ani przelew - nic nie działa. Jednocześnie nie mam problemu z dokonaniem jakiejkolwiek płatności na Allegro czy w innych stronach. Próbowałem na komputerze, próbowałem na telefonie. Nie działa...

Sprzedawca beatka_j23 

 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:27919615 Sprawdź, proszę, czy problem się powtórzy kiedy skorzystasz z innej przeglądarki w trybie incognito.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

hdd07
#8 Zapaleniec

Witam 

Nie szukajcie winnych u innych jak problem jest po Waszej stronie. 

Tak trudno przyznać się do problemów? 

Kombinujecie od kilku dni z Allegro Lokalne i stąd problemy. 

oznacz moderatorów

hdd07
#8 Zapaleniec

Wygrałem aukcję dokonałem przelewu, a na stronie dalej DOKOŃCZ PŁATNOŚĆ. 

Przelew z banku wyszedł, bo pobrali środki z mojego konta. 

I co Pani moderatorka na to? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:27919615 @hdd07 Podajcie, proszę, numery lub linki do ofert, które próbujecie opłacić.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:27919615
#8 Zapaleniec

Oferta: 080a7bda-675f-434c-bcb3-6db1173e5b94

oznacz moderatorów

hdd07
#8 Zapaleniec
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @hdd07. Jeśli wpłata została pobrana z Twojego konta, to proszę, podeślij nam potwierdzenie tej operacji ze swojego banku przez formularz. Zweryfikujemy to.  
@Client:27919615, wyjaśniamy problem z płatnością - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ustalimy źródło błędu.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

hdd07
#8 Zapaleniec

Jak w tym formularzu dodać załącznik?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@hdd07, opisz problem w polu ''Wpisz swoje pytanie'' a następnie kliknij [Wybierz sposób kontaktu]. Na kolejnej stronie wybierz opcję ''Wyślij przez e-mail'' i dodaj załącznik: formularz kontaktowy.png
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

hdd07
#8 Zapaleniec

Wczoraj wysłałem zgłoszenie. Cisza a efektów brak...

oznacz moderatorów

Client:27919615
#8 Zapaleniec

Dzień dobry. Nadal nie dostałem odpowiedzi. A płatności za zamówienie jak nie działały, tak nie działają...

oznacz moderatorów

Client:27919615
#8 Zapaleniec

Nie działa. Ani na innej przeglądarce, ani na telefonie w aplikacji. Poprosiłem też brata, żeby spróbował kupić ze swojego konta - i też nie może zapłacić. 

oznacz moderatorów

dewsp
#8 Zapaleniec

U mnie podobnie. Nie mogę opłacić zamówień na allegro lokalnie. Nie przenosi do strony banku. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @dewsp. Dziękuję za sygnał. Czy dzieje się dokładnie to samo o czym pisał @Client:27919615? Sprawdzałeś to również na innych urządzeniach lub w trybie incognito przeglądarki?   

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dewsp
#8 Zapaleniec

Dzieje się dokładnie to samo niezależnie od przeglądarek oraz ich trybów. Zamiast przekierowania do strony banku od razu jest komunikat, że płatność jest w toku i po kilku sekundach - płatność niezrealizowana - ponów płatność. I w koło Macieju

Dotyczy aukcji 2f1fb4a4-ba47-45a7-bbee-196ac8e2826d

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @dewsp. Przekazałam również Twoje zgłoszenie do wyjaśnienia. Niedługo wrócę z informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

baton_nn
#2 Obserwator

U mnie również identyczny problem. Próbowałem na telefonie z ios-em, zarówno z aplikacji jak i przeglądarki, na komputerze, potem przez znajomego konto na jeszcze innym komputerze.

KUP TERAZ

PŁATNOŚĆ BLIKIEM

PODAJĘ KOD I ZATWIERDZAM

I tu pojawia się problem. W aplikacji bankowej nie pojawia mi się żadne zapytanie, czy zatwierdzić wpłatę czy nie. Jakby do banku nie dotarła żadna informacja o przeprowadzonej transakcji.

W tym samym czasie w waszej aplikacji pojawia się okienko:

płatność w toku

Czekamy na potwierdzenie płatności

Po czym za parę sekund pojawia się nowe okienko z treścią:

Nieopłacony zakup

Płatność trwa dłużej, niż zwykle

Powtarzam, bank nie dostaje żadnej informacji o przeprowadzanej transakcji. Próbowałem na dwóch kontach w różnych bankach. a znajomy korzystał jeszcze z innego banku.

oznacz moderatorów

dewsp
#8 Zapaleniec

Czy coś w temacie ruszyło? Trzeci dzień nie mogę opłacić przedmiotu

oznacz moderatorów

Client:27919615
#8 Zapaleniec

Dzień dobry, @MiMary czy doczekam się odpowiedzi lub rozwiązania problemu z płatnością? Czekam od czwartku i nadal cisza. Ani BLIK ani przelew nie wyzwalają aplikacji bankowej i nie da się zapłacić. Płatność nie działa ani w aplikacji, w żadnej przeglądarce ani w trybie incognito. I jak widzę, nie jestem jedynym użytkownikiem zmagającym się z takim problemem. 

oznacz moderatorów