Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w ubiegłym tygodniu kupiłam w dwóch transakcjach 3 leżaki ogrodowe
niestety dwa z nich okazały się zepsute - obydwa mają tak napięty materiał, że leżak samoistnie składa się - górna część opada na plecy osoby która wykona ruch do przodu, ponadto jeden ma źle zszytą górną część oparcia - materiał odstaje mocno od stelaża
od piątku usiłuję skontaktować się ze sprzedawcą pod podanym numerem telefonu - numer niedostępny
proszę o pomoc w skontaktowaniu się ze sprzedawcą
ewentualnie o informację czy jeśli odstąpię od umowy i zwrócę towar, odzyskam wykorzystaną dostawę w ramach smart oraz kupon 100zł przyznany za dołączenie do allegro pay, który wykorzystałam przy tym zakupie?
Pozdrawiam Dorota Urbańczyk
@udorotau nie dzwoń tylko złóż reklamację przez 1 centrum wiadomości allegro lub 2 dyskusję odpowie do 24h
@udorotau Najlepiej rozpocznij dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny, żeby w niej odpowiedzieć. Jeśli tego nie zrobi, do sporu włączy się Allegro.
@udorotau Nie ma jak się skontaktować to otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa