Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystam z limitu na raty już jakiś czas - zawsze bez problemu. Dzisiaj możliwość rozpoczęcia płatności na raty pojawia mi się dopiero, gdy w koszyku mam dwie rzeczy (obie oznaczone "raty zero"). Kiedy mam jedną (bez względu na kwotę) opcja opłacenia za pomocą rat pozostaje nieaktywna. Czy to jakiś błąd? Coś zmieniło się w sposobie kupowania?
@olguficzka Czy cena jednago przedmiotu, który chcesz opłacić, korzystając z limitu, przekracza 100 zł?
Tak, wynosi 240 zł. Zastanawiałam się czy na przykład mój limit nie jest zbyt niski i czy to nie jest powodem. Wrzuciłam więc do koszyka przedmiot tańszy, który na pewno mieści się w limicie - nic to nie zmieniło. Dopiero po pojawieniu się dwóch produktów w koszyku podświetla mi się opcja rat zero.
@olguficzka Podaj mi numery ofert, które dodajesz do koszyka.
Chcę kupić to: 7701330364
Dodaję dowolną rzecz: np. 7714272930 obie rzeczy już mogę. Pojedynczo - nie.
Nawet jak dodam dwa razy ofertę, na której mi zależy 7701330364 to mogę kupować na raty.
@olguficzka Skonsultowałam Twoje zgłoszenie i otrzymałam informację, że obecnie kwota, którą posiadasz na limicie jest za niska, żebyś mogła z niej skorzystać przy zakupie.
Dodatkowo koszt zakupu gitary jest mniejszy niż 300 zł, więc płatność ratalna również nie jest dostępna. Pojawia się dopiero wówczas, gdy dodajesz do koszyka kolejny produkt.
To dziwne, że kwota na limicie jest za niska bo wydawało mi się, że dokładnie to sprawdziłam. No ale widać coś pokręciłam. Bardzo bardzo dziękuję za sprawdzenie tej sprawy 🙂