Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jest na to jakiś sposób?
Z koszyka, jest taki śmietniczek po prawej kliknij i usuniesz, chyba że masz na myśli już po kupieniu, to się nie da umowa zawarta 🙂
Klikam w kosz i nic
Nie wystarczy kliknąć w kosz, trzeba potem kliknąć niżej Usuń i następnie Usuń wszystko.
Tak robię i nie usuwa się
Spróbuj zacząć od usunięcia cookies z przeglądarki. Potem restart.
Usunąłem ciasteczka i dalej nie mogę oproznic koszyka
@vitopito Czy problem nadal występuje? Z jakiej przeglądarki korzystasz? Czy problem pojawia się, kiedy używasz różnych przeglądarek?
Z Firefoxa, zmieniłem przeglądarkę i usunąłem produkty
@vitopito Cieszę się, że ostatecznie się udało 🙂
Proszę, żebyś się upewnił czy korzystasz z najnowszej dostępnej wersji przeglądarki Firefox. Jeśli nie, zalecam jej aktualizację.