anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę znaleźć zakupu w sekcji "moje zakupy"a chcę zwrócić towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:49174821
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam suszarkę w październiku 2023 i nie mogę znaleźć jej w sekcji "moje zakupy". Chciałam zwrócić gdyż suszarka jest używana, nie posiada nazwy firmy i nie jest zgodna z ofertą. Posiadam naklejkę adresową z paczki i na niej również brak nazwy nadawcy. Prosze o pomoc w ustaleniu od kogo zakupiłam towar i proszę o umieszczenie w sekcji moje zakupy. Jesli jakaś informacja z naklejki byłaby potrzebna, chetnie przekażę. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mirex2005
#12 Orędownik#

@Client:49174821 może kupiłaś na lokalnie ? Lub ukryłaś 

Panie moderatorki pomogą  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Client:49174821
#7 Wielbiciel#

jak to sprawdzić, bo byc może tak

 

oznacz moderatorów
mirex2005
#12 Orędownik#

@Client:49174821 zobacz na urządzeniach z których korzystasz z allegro na jakim koncie jesteś zalogowana. Powinna być również wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu.

Może logowałaś się przez email, numer telefonu, media społecznościowe

oznacz moderatorów
mirex2005
#12 Orędownik#

@Client:49174821 jest jeszcze ewentualność, że kupiłaś na innym urządzeniu z innym kontem allegro.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:49174821 Cześć. 🙂 Suszarkę znajdziesz tutaj: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione. Kupiłaś ją na Allegro Lokalnie.  

oznacz moderatorów