anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge dokonac platnosci z VELOBANK ,bank informuje ,ze wszysto po ich stronie jest ok. co zrobic.

eims2
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@eims2 Cześć. 🙂 Dopytam odpowiedniego zespołu o tę sytuację. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@eims2 Operator płatności zweryfikował logi transakcji i jest ona odrzucana przez bank. W takim wypadku powinieneś skontaktować się z bankiem w celu wyjaśnienia powodów odrzucenia. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Często są przerwy weekendowe.

oznacz moderatorów

eims2
#1 Nowicjusz#

to nie sa zadne przerwy to trwa juz 2 tygodnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A inaczej możesz zapłacić?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Np. kartą kredytową, czy envelo ma karty kredytowe, albo płatnicze chociaż?

oznacz moderatorów

keichi
#13 Ambasador#

Envelo banku już nie ma. 

Zaś @eims2 ma konto w Velobanku i który posiada w swojej ofercie karty płatnicze. 

oznacz moderatorów

mcwroc
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie taki sam problem. VeloBank twierdzi że nie widzą problemu i nie potrafią pomóc. 

oznacz moderatorów