anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge dokonac platnosci

kije143
#7 Wielbiciel#

Witam . Po zalogowaniu na stronę banku opcja potwierdzenia płatności nie jest aktywna . Problem od dlaczego czasu inna osoba po przesłaniu linka do tego zakupu kupuje bez problemu. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kije143 a to się dzieje we wszystkich ofertach? Może problem jest u Ciebie albo w banku albo w komputerze. Próbowałeś czyścić pamięć podręczna i ciasteczka? Może spróbuj w trybie incognito lub na innej przeglądarce.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kije143 wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki oraz otwórz kartę incognito i tam wykonaj próbę. Upewnij się też, że masz otwartą tylko jedną kartę z zakupami/płatnością. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów