Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Proszę pomóżcie mi sprzedający grozi mi pozwaniem do sądu za negatywny komentarz.
Proszę o usunięcie tego komentarza ponieważ ja nie mam możliwości w jego usunięciu bo nie widzę mojej oceny pod aukcją a w "moje zakupy" nie mam możliwości
Jeśli chodzi o ocenę przedmiotu to tylko allegro może. Jeśli zaś sprzedającego to wchodzisz w moje zakupy- szczegóły zakupu- pokaż wystawiona ocenę- zmień. Powinno tam być chyba, ze bardzo stary zakup.
@Client:46495468 Jeżeli ocena była zgodna z prawdą to nie masz powodu do obaw.
Jak coś to możesz napisać do allegro
Było tak jak pisałem że książki przyszły zniszczone a sprzedawca straszy mnie sądem za zniewagę itd. Kazał usunac opinie i wpłacić 50tys złotych na cele charytatywne bo jak nie to odda sprawę do sądu .
Niby moja wina bo nie otwozylem paczki od razu tylko po około 3 tygodniach jak wróciłem do Polski.
Wtedy nie mogłem jej już reklamować bo minął termin 2 tygodni. Taka dostałem odpowiedź.
Jak czytałem inne negatywne kometaze to problem był taki sam u innych że książki przyszły zniszczone itp. I też kupujący pisali że straszy sądem @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak straszy Cię sądem za obrazę to być może komentarz dotyczył oceny sprzedawcy a nie produktu (książek) . Opinia o sprzedawcy jak i opinia o produkcie powinna być napisana w odpowiednim miejscu .
Niby moja wina bo nie otwozylem paczki od razu tylko po około 3 tygodniach jak wróciłem do Polski.
Dobrze że się poczuwasz do winy, nie słusznie ukarałeś sprzedawcę za swoje niedopatrzenie, za uszkodzenie odpowiada kurier a żeby to rozwiązać i zgłosić szkodę trzeba spisać protokół szkody przy odbiorze a jak nie widać z zewnątrz do 7 dni !
Na przyszłość sprawdzaj zgłaszaj, jak przewoźnik odrzuci bo źle spakowane zgłaszasz reklamację sprzedawcy ale niestety masz na protokół 7 dni 😞
nie trzeba spisywać protokołu przy odbiorze np. w DPD od czasu pandemii jest elektroniczny protokół szkody i jest na to 14 dni
🙂
@Client:46495468 jeśli opinia jest zgodna z prawdą i nie zawiera wyrażeń o charakterze obraźliwym, nie musisz się martwić. 🙂 Oczywiście, jeśli jesteś zdecydowany, by usunąć tę opinię, mogę to dla Ciebie zrobić. Wskaż proszę numer zamówienia lub oferty, ponieważ ten 11636 nie jest prawidłowy.