anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam informacji o dostarczeniu paczki

Piskorek23
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam produkt, zapłaciłam, sprzedający wysłał paczkę w terminie - po czym status zamówienia się nie zmieniał przez ponad tydzień, nie dostałam żadnej informacji o dostarczeniu paczki ani na maila, ani na SMS, ani na koncie Allegro. W końcu status oświadczył, że "odesłaliśmy paczkę". Wypełniłam systemowy wniosek o zwrot produktu do sprzedającego, ale nie jestem pewna, że tak należy w takiej sytuacji postępować. Dodam, że zapłaciłam za wysyłkę drogą Pocztex. 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A kom jest sprzedający > firma czy prywatny?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Piskorek23 Czy kontaktowałaś się w tej sprawie ze sprzedającym?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów