Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupu dokonałam 09 maja, wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Płaciłam przez PayU allegro
Skąd wiesz, że wpłata nie dotarła? Jaki jest status tej wpłaty w zakładce Kupione? Kliknij Szczegóły i sprawdź. Jeśli Anulowana, to kliknij Ponów płatność i zapłać.
Na mojej poczcie nie pojawiło się potwierdzenie wpłaty. Proszę o wyjaśnienie dlaczego po raz drugi mam zapłacić za produkt. Wpłaciłam poprzez PayU Allegro, może warto sprawdzić dlaczego allegro nie przekazało mojej wpłaty sprzedawcy.
Ale jakoś nikomu nie zależało na sprawdzeniu bo to po prostu nie jego pieniądze.
@biedronka2712 kto ma to według Ciebie sprawdzić ? to Twoje pieniądze, wiec logiczne, że Ty ich pilnujesz.
Sprawdź status płatności, jeśli jest zakończony, to znaczy, że wpłata doszła. A jeśli anulowany lub rozpoczęty, to oznacza, że płatność nie została zakończona i wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Wysoce prawdopodobne jest, że pieniądze nie zostały w takiej sytuacji pobrane z konta i trzeba ponowić płatność.
@biedronka2712 Nikt Ci nic nie wyjaśni, jeśli nie napiszesz, jaki status ma ta wpłata w zakładce Kupione. Może być rozpoczęta, zakończona, anulowana.
Ma status : płatność rozpoczęta i pojawiło się: ponów płatność
Wpłata powinna się cofnąć na konto bankowe w ciągu 1-3 dni od próby zapłaty, jak się cofnie, to można ponowić płatność, lub w celu upewnienia się zapytać sprzedawcy czy wpłata dotarła, i ewentualnie zapytać o numer konta w celu zapłaty przelewem tradycyjnym
Bardzo dziękuję za odpowiedź
@biedronka2712 Moim zdaniem nie może być "rozpoczęta" i jednocześnie "ponów płatność". Może być "anulowana" i "ponów płatność". Anulowana płatność już dawno powinna do Ciebie wrócić - wyjaśnij to z Allegro tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Bardo dziękuję za pomoc