anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

nie otrzymałam produktu po wpłacie

#7 Wielbiciel#

Zakupu dokonałam 09 maja, wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Płaciłam przez PayU allegro

Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#12 Orędownik#

Skąd wiesz, że wpłata nie dotarła? Jaki jest status tej wpłaty w zakładce Kupione? Kliknij Szczegóły i sprawdź. Jeśli Anulowana, to kliknij Ponów płatność i zapłać.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#7 Wielbiciel#

Na mojej poczcie nie pojawiło się potwierdzenie wpłaty. Proszę o wyjaśnienie dlaczego po raz drugi mam zapłacić za produkt. Wpłaciłam poprzez PayU Allegro, może warto sprawdzić dlaczego allegro nie przekazało mojej wpłaty sprzedawcy.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#7 Wielbiciel#

Ale jakoś nikomu nie zależało na sprawdzeniu bo to po prostu nie jego pieniądze.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#10 Popularyzator#

@biedronka2712  kto ma to według Ciebie sprawdzić ? to Twoje pieniądze, wiec logiczne, że Ty ich pilnujesz.

Sprawdź status płatności, jeśli jest zakończony, to znaczy, że wpłata doszła. A jeśli anulowany lub rozpoczęty, to oznacza, że płatność nie została zakończona i wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Wysoce prawdopodobne jest, że pieniądze nie zostały w takiej sytuacji pobrane z konta i trzeba ponowić płatność.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#12 Orędownik#

@biedronka2712 Nikt Ci nic nie wyjaśni, jeśli nie napiszesz, jaki status ma ta wpłata w zakładce Kupione. Może być rozpoczęta, zakończona, anulowana.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#7 Wielbiciel#

Ma status : płatność rozpoczęta i pojawiło się: ponów płatność

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: nie otrzymałam produktu po wpłacie

#10 Popularyzator#

Wpłata powinna się  cofnąć na konto bankowe w ciągu 1-3 dni od próby zapłaty, jak się cofnie, to można ponowić płatność, lub w celu upewnienia się zapytać sprzedawcy czy wpłata dotarła, i ewentualnie zapytać o numer konta w celu zapłaty przelewem tradycyjnym

Odpowiedz
Ładowanie...