nie otrzymałam produktu po wpłacie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupu dokonałam 09 maja, wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Płaciłam przez PayU allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skąd wiesz, że wpłata nie dotarła? Jaki jest status tej wpłaty w zakładce Kupione? Kliknij Szczegóły i sprawdź. Jeśli Anulowana, to kliknij Ponów płatność i zapłać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na mojej poczcie nie pojawiło się potwierdzenie wpłaty. Proszę o wyjaśnienie dlaczego po raz drugi mam zapłacić za produkt. Wpłaciłam poprzez PayU Allegro, może warto sprawdzić dlaczego allegro nie przekazało mojej wpłaty sprzedawcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jakoś nikomu nie zależało na sprawdzeniu bo to po prostu nie jego pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@biedronka2712 kto ma to według Ciebie sprawdzić ? to Twoje pieniądze, wiec logiczne, że Ty ich pilnujesz.
Sprawdź status płatności, jeśli jest zakończony, to znaczy, że wpłata doszła. A jeśli anulowany lub rozpoczęty, to oznacza, że płatność nie została zakończona i wpłata nie dotarła do sprzedawcy. Wysoce prawdopodobne jest, że pieniądze nie zostały w takiej sytuacji pobrane z konta i trzeba ponowić płatność.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@biedronka2712 Nikt Ci nic nie wyjaśni, jeśli nie napiszesz, jaki status ma ta wpłata w zakładce Kupione. Może być rozpoczęta, zakończona, anulowana.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ma status : płatność rozpoczęta i pojawiło się: ponów płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wpłata powinna się cofnąć na konto bankowe w ciągu 1-3 dni od próby zapłaty, jak się cofnie, to można ponowić płatność, lub w celu upewnienia się zapytać sprzedawcy czy wpłata dotarła, i ewentualnie zapytać o numer konta w celu zapłaty przelewem tradycyjnym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@biedronka2712 Moim zdaniem nie może być "rozpoczęta" i jednocześnie "ponów płatność". Może być "anulowana" i "ponów płatność". Anulowana płatność już dawno powinna do Ciebie wrócić - wyjaśnij to z Allegro tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardo dziękuję za pomoc