Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zakupiłam towar na Allegro płacąc blikiem. Niestety musiałam dokonać zwrotu. 7 października sprzedawca dokonał zwrotu pieniędzy, jednakże na moje konto do dziś one nie wpłynęły.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
@Client:47125790 Otrzymałaś OD ALLEGRO informację mailową o zwrocie wpłaty? Jeśli tak, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeśli nie masz zwrotu, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli nie było takiego maila, sprzedawca pieniędzy nie oddał. W takiej sytuacji otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odzyskasz.