anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zakup.

Client:47125790
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zakupiłam towar na Allegro płacąc blikiem. Niestety musiałam dokonać zwrotu. 7 października sprzedawca dokonał zwrotu pieniędzy, jednakże na moje konto do dziś one nie wpłynęły. 
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47125790 Otrzymałaś OD ALLEGRO informację mailową o zwrocie wpłaty? Jeśli tak, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeśli nie masz zwrotu, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Jeżeli nie było takiego maila, sprzedawca pieniędzy nie oddał. W takiej sytuacji otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odzyskasz. 

oznacz moderatorów