Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zamówiłem paczkę ze Szwecji przez postnord następnie trafiła do dpd, otrzymałem informacje że jest dostępna w punkcie odboioru żabka, następnie na stronie https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/ wygenerowałem na sms kod aby nią zarządzać (Nie kod odbioru). Byłem w punkcie odbioru ,myślałem że jak podam nr paczki ekspediencie w punkcie to po chwili mi przyjdzie kod sms , tak się nie stało. Dzwoniłem na infolinię dpd obsługa powiedziała mi żebym odebrał paczkę na dowód w punkcie. Pani w punkcie powiedziała że nie ma takiego czegoś jak odbiór na dowód. Dzwoniąc kolejny raz na obsługę dpd zostałem zignorowany i rozłączony aż w końcu pracownik supportu powiedział mi że nic nie da się z tym zrobić i że wyśle zgłoszenie. Proszę o pomoc nie mam pojęcia co dalej zrobić.
@Client:105729125 A ten zakup to oferta Allegro I zakup od firmy?
Od osoby prywatnej
To powinieneś dostać nr przesyłki, a tam w apce masz śledzenie, i tam musi przyjść kod odbioru.
Zgadza się mam numer przesyłki, pobrałem aplikację ale nie mam tam żadnych powiadomień nie przyszedł mi kod odbioru, dalsze dzwonienie na pomoc techniczną nic nie daje.
To skąd wiedza że dotarła? a czat
Fizycznie znajduję się w sklepie, podałem kod a pani w sklepie ją zeskanowała, nie otrzymałem żadnego kodu sms. Jej numer się zgadza więc nie ma mowy o pomyłce paczki.
Kod a skąd ten kod a dlaczego nie wydala?
Aby pani w sklepie mogła mi wydać paczkę musi otrzymać ode mnie 3 ostatnie cyfry paczki oraz 6-cyfrowy kod sms aby wszystko się zgadzało, że paczka została odebrana.
Mam to samo na innym portalu. DPD podaje linka do śledzenia i możliwość przekierowania paczki, ale kodu odbioru brak. Mają kupę opcji, reklam, i dzikie węże...ale najważniejsze: kodu odbioru nie ma...co za pasztet... ostatni raz korzystam z DPD... A paczka leży w punkcie od tygodnia...
I żeby było śmieszniej, to kody do logowania sie na ten ich pożalsięBożeportal, nie odróżniają liter i cyfr "zero" od "O"...